Foursquare – آن است که حق را برای کسب و کار شما?

[ad_1]

چه چهار ضلعی?

Foursquare مبتنی بر سرویس های شبکه های اجتماعی مورد استفاده به عنوان یک نرم افزار تلفن همراه در گوشی های هوشمند است. مردم “چک در” به سالن های آنها در رستوران ها, میله, رسانه های خرده فروشی و فروشگاه های مواد غذایی, و غیره. – که اجازه می دهد تا کاربران پیگیری که در آن دوستان خود را در حال حلق آویز کردن. وجود دارد یک بازی درگیر که در آن کاربران کسب امتیاز برای فعالیت های خود را و باز کردن “مدالها.” یک کاربر می تواند تبدیل به “شهردار” در یک محل خاص برای چک کردن در بیشترین تعداد بار.

چرا استفاده از Foursquare برای کسب و کار شما?

اول از همه, شما می توانید تشویق کاربران چهار ضلعی برای بررسی در محل شما و ارسال بررسی. اگر کسی از چک و بررسی شما می توانید جایزه آنها را با یک دسر یا 10% کردن تب به عنوان مثال. این خواهد شد مشتریان هیجان زده در مورد بازدید از محل خود از کسب و کار در حالی که همچنین دادن به شما برخی از آموزنده بازخورد مشتریان در مورد کسب و کار شما.

استفاده از “شهردار” وضعیت

همچنین شما می توانید با استفاده از “شهردار” وضعیت به عنوان یک خود را گرفتن. از “شهردار” است که کاربر چک که در بیشتر در یک محل خاص است. برای تلفن های موبایل احمقانه, اما برخی از مردم حتی در مبارزه با بیش از تبدیل شدن به شهردار به خصوص اگر محصول فوق العاده و یا قدرت پردازش ارائه شده به شهردار را از آن محل. برای مثال لیست خود را “شهردار” نام در هیئت مدیره به آنها گواهی هدیه برای ماه, نوشیدنی رایگان ، این نوع درمان خاص قطعا تشویق Foursquare کاربران به بازدید از محل خود را بیشتر مطمئن شوید برای بررسی در به اجازه دوستان خود را می دانید جایی که آنها هستند.

چهار ضلعی “To-Do List”

یکی دیگر از محبوب جنبه های چهار ضلعی است “to-do list.” کسب و کار می تواند استفاده از این بخش از برنامه به عنوان یک مسابقه برای مردم بازدید از محل. یک کسب و کار می تواند یک لیست انجام آنچه محل می خواهد به بهبود پس در شرایط استفاده از خدمات. شما می توانید به کاربران اجازه می دهد برای کمک به بهبود این خدمات با مشاهده به انجام لیست و اضافه کردن نکات برای بهبود و شما می توانید جایزه آنها را با چیزی ساده برای اضافه کردن یک نکته.

چهار ضلعی “Superuser”

بخش دیگری از چهار ضلعی است که مطمئن شوید که برای به اشتراک گذاشتن وزوز کسب و کار شما است “Superuser.” هنگامی که یک کاربر می شود یک Superuser در محل شما آنها توانایی ویرایش اطلاعات محل برگزاری. برخی ممکن است مردد به کاربران قابلیت ویرایش کسب و کار خود را داده اما آن را آسان تر برای کاربران خود را ویرایش کنید و اطلاعات محل چرا که آنها هستند که در واقع با استفاده از این ابزار و تجربه شرکت خود را در راه های مختلف.

شما با استفاده از Foursquare برای کسب و کار شما? اگر نه آن را احتمالا زمان برای پیوستن به دنیای رسانه های اجتماعی و استفاده از همه آن را ارائه کرده است. درآمد رودخانه می توانید کسب و کار خود و تنظیم با چهار ضلعی و آن را به بالا و در حال اجرا در هیچ زمان. ما ارائه طیف گسترده ای از دیگر بازاریابی رسانه های اجتماعی مبارزات اگر شما علاقه مند در گرفتن وزوز کسب و کار شما وجود دارد. چهار ضلعی را می توان فقط بخشی از کل رسانه های اجتماعی پازل برای کسب و کار خود و کمک به ما برای طراحی و سفارشی کردن کامل آنلاین طرح بازاریابی پیشرفته با رسانه های اجتماعی است که متناسب با کسب و کار شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]

طراحی سایت شرکتی چیست

می دانم که یک طراحی سایت شرکتی  برداشت اول مشتری برای کسب و کار شما است. آیا ورود به سایت آسان است و محصولات و خدمات شرکت شما به وضوح نمایش داده می شود ؟ اگر نه, بازدید کنندگان از دست دادن علاقه و سایت خود را ترک, آن را نمی خواهد به وجود سایت […]