اتومبیلرانی فرمول یک , دوچرخه‌سواری , ویروس کرونا ,

کرونا، توردو فرانس و گرندپری فرانسه را هم به تعویق می‌اندازد/ سرنوشت مشابه در انتظار گرندپری بریتانیا

[ad_1]

به گزارش شفاف، در پی بیانیه اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مبنی بر ممنوعیت هر گونه تجمع عمومی تا اواسط ماه جولای برای مهار شیوع کرونا در این کشور، دو رویداد مهمی که هر ساله در این کشور برگزار می‌شوند، به زمان دیگری موکول خواهند شد.

یکی از این دو رویداد مهمترین تورنمنت دوچرخه‌سواری دنیا یعنی رقابت‌های توردوفرانس است و دیگری رقابت‌های فرمول یک فرانسه.

رقابت‌های توردوفرانس طبق برنامه قبلی قرار بود در تاریخ 27 ژوئن (هفتم تیر) آغاز شود و در تاریخ 19 جولای (29 تیر) خاتمه یابد. با دستور العمل جدید دولت فرانسه اما این رقابت‌ها به زمانی دیگر که هنوز مشخص نیست موکول می‌شود.

این اتفاق درباره یکی از قدیمی‌ترین گرندپری‌های فرمول یک یعنی گرندپری فرانسه هم رخ می‌دهد، مسابقاتی که در ابتدای فصل تابستان برگزار می‌شود و امسال هم قرار بود در تاریخ 4 تیر در پیست پل ریچارد برگزار شود.

 

 از انگلیس هم خبر می‌رسد که امکان دارد گرندپری فرمول یک بریتانیا در پیست سیلوراستون به تعویق بیفتد. درک وارویک، ستاره سابق فرمول یک و رئیس پیشین اتحادیه رانندگان مسابقه بریتانیا، اعلام کرد که ستوارت پرینگل، رئیس گرندپری انگلیس چاره‌ای جز به تعویق انداختن این مسابقه را ندارد. این مسابقه طبق برنامه قرار است در تاریخ 29 تیر برگزار شود.

در همین حال گفته می‌شود که رؤسای مسابقات فرمول یک در نظر دارند در سناریویی شبیه آنچه مقامات فوتبال دنیا در سر دارند، مسابقات‌شان را بدون حضور تماشاگران برگزار کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]