چگونه تعامل همراه می تواند مورد استفاده برای تغییر شکل صنعت مهمان نوازی

[ad_1]

گوشی های هوشمند تسلط توجه ما در طول روز است. آنها آمده اند به تغییر ماهیت نحوه تعامل ما با جهان اطراف ما از جمله راه ما انجام کسب و کار.

وقتی که می آید به سفر و مهمان نوازی و فضای تلفن همراه را به شدت تغییر عملکرد خود را که بیش از حد در حمایت از مصرف کننده. و با انتظارات در مورد تلفن همراه تعامل رو به افزایش مصرف کنندگان تبدیل شده اند بیشتر خواستار توجه به نوع خدمات آنها را در نوک انگشتان خود را.

در اینجا برخی از آمار است که به شما کمک خواهد کرد درک میزان که تلفن همراه نفوذ صنعت:

  • مشاورین سفر است, صنعت محبوب ترین نرم افزار تلفن همراه با بیش از 230 میلیون محبوبیت و 150 میلیون کاربر فعال ماهانه.

  • تلفن رزرو در مسافرت رشد داشته است 1700 درصد بین سال های 2011 و 2015, در حال حرکت از 1 درصد به 18 درصد از درآمد آنلاین.

  • 40 درصد از سفر فروش آمده اند از تلفن همراه در سال 2017 است که فرض می برای رسیدن به 50 درصد تا سال 2021.

  • 88 درصد از اوقات فراغت مسافران را تبدیل به یک برنامه مختلف و یا وب سایت اگر شما نیست نیازهای خود را ملاقات

  • بیش از 50 درصد از مسافران ندارد و یک مجموعه مقصد در ذهن داشته باشیم هنگامی که برنامه ریزی یک سفر – و 60 درصد خواهد جستجوی خود را در سفر بعدی از یک دستگاه تلفن همراه

  • 1 در 3 شبانه روزی می گذرد تحویل داده خواهد شد از طریق تلفن همراه توسط 2019

  • 66 درصد کاربران ترجیح می دهند رستوران با طرح پاداش و 78% خواهد شد با استفاده از یک برنامه تلفن همراه اگر ارائه تخفیف.

خط پایین این است که تلفن همراه است که در اینجا به ماندن بگیرید. در واقع, آن را تنها در اشغال اهمیت بیشتری در مصرف روزانه زندگی طوری تنظیم خوب مهمان نوازی خود را در سرمایه گذاری را به بسیاری از تلفن همراه ضروری است.

صنعت مهمان نوازی سرمایه گذاری به شدت در بازاریابی آنلاین (در حدود 6 میلیارد دلار در سال 2016 به شما ایده بدهد) و استفاده از آن برای تعامل با مشتریان و رانندگی تبدیل شده است. اما تعهد آنلاین تنها با استفاده از تبلیغات پرداخت سریع از دست دادن درخواست تجدید نظر خود را.

بیشتر و بیشتر شرکت ها دوباره به دنبال استراتژی خود را و تلاش برای ترکیب تجربه های تلفن همراه را در هر مرحله از تجربه سفر به راست از پژوهش های بازخورد در مورد سفر و اقامت در هتل.

نقش تلفن همراه در مرحله تحقیقات

زودتر سفر خود را از پژوهش نیست لزوما شامل گشت و گذار خالص. شما می خواهم تماس با یک عامل سفر خلاصه بعد از یک جستجوی آنلاین و اعتماد او به شما تخفیف در کل بسته”.

مسافران این روز غرور و افتخار خود را در ‘تحقیق مهارت و توانایی خود را به معاون کشیش بخش یک تجربه بزرگ در حالی که همچنین کیسه بهترین معاملات برای خود. و بسیاری از تحقیقات خود را طول می کشد آنها را به سایت های شبکه های اجتماعی مانند Facebook, Pinterest و Instagram و نقد و بررسی کاربران سیستم عامل مانند مشاورین و تنها سیاره.

این به این معنی است که شما باید برای تشویق مشتریان موجود خود را برای به اشتراک گذاشتن سفر خود را آنلاین. Check-ins, بررسی, های, عکس, سفارشی با استفاده از هشتگهای و نوشتن وبلاگ محبوب استراتژی برای دعوت از سهم.

اما اگر همه به مهمانان است. هتل ها نیز باید مشارکت فعال در ایجاد و توزیع محتوای با کیفیت بالا. تمرکز بر ارزش محور مسائل می شود که مصرف کنندگان بالقوه خود را به فکر می کنم “این بچه ها به نظر می رسد به دانستن آنچه که آنها در حال صحبت کردن در مورد زمانی که آن را می آید به سفر, بنابراین من آنها را بررسی کنید!“و فراموش نکنید که برای بهینه سازی محتوا برای خواندن در گوشی های هوشمند به دلیل نگاه کردن در رایانه های شخصی بسیار قدیمی از مد افتاده. همچنین همکاری با کارشناسان و متخصصان و اثرگذارندهها به غنی سازی مطالب خود را و آن را به اعتبار.

در حال حاضر که شما در حال ایجاد محتوای ارزشمند اطمینان حاصل شود که آن را در گوگل قابل یافتن. باید قوی استراتژی جستجوگرها به طوری که شما با قابلیت های بالا در نتایج جستجو است. همچنین, یک, گوگل, کسب و کار لیست برای هتل خود را حفظ چرت زدن (نام و آدرس و شماره تلفن) ثبات در سراسر سیستم عامل های مانند Yelp, یاهو, چهار ضلعی و مشاورین.

مجازی سرایدار است حتی بهتر است. مهمان می تواند دسترسی به این سرویس بر روی تلفن همراه خود را اجازه می دهد آنها را برای دیدن امکانات هتل خود را بررسی جاذبه های محلی و یا حتی نگاهی به ارتقاء فرصت ها. شما باید با استفاده از قدرت تصویری را به نفع خود به آنها را آنلاین تور به عنوان به خوبی.

از رزرو برای ورود

همیشه وجود دارد یک زمان-فاصله بین زمان مهمانان رزرو را به زمان آنها در هتل خود می رسند. این دوره است که به ندرت مورد استفاده توسط کسب و کار اما با برخی از فکر شما می تواند رسیدن به مهمان خود و ارائه خدمات ارزش افزوده.

برقراری ارتباط با مهمانان خود را بر روی تلفن همراه خود را, اما در راه است که اسپم محسوب نمی شود. آنها را به اطلاعات مفید در مورد محل آنها را به شما معرفی گزینه های گشت و گذار و اطلاع از حوادث اتفاق می افتد در اطراف هتل. و باید از آنها مانند چیزی است که اجازه دهید آنها را رزرو صندلی با استفاده از گوشی های هوشمند خود.

شما حتی می توانید از بین بردن چک در خط و روش های دیگر با کمک یک برنامه تلفن همراه. مهمانان می توانید اتاق خود را انتخاب افزودنیهای فایرفاکس و رایگان بدون هیچ زحمتی در بررسی به آنها کنترل بیشتری در طول اقامت خود را. نه تنها این آزاد کردن کارکنان خود را برای دیگر جنبه های کسب و کار شما را نیز کسب نقاط یکجور دوربین عکاسی به صورت فعال بودن.

لابی هتل و اقامت

مردم خود را نادیده بگیرد لابی چون هیچ چیزی وجود دارد به گرفتن علاقه خود را جدا از مزاح ترتیبات صندلی و سکوت وهم آور. شما می توانید با تغییر آن ها و استفاده از این فضا در واقع به ارتباط برقرار کردن با مهمانان با استفاده از تلفن همراه.

SoftBank این ربات انسان نما فلفل یکی از این نوآوری است که واقعا گرفتار چشم من. این ربات باعث می شود یک راه بسیار خوبی برای هدایت مشتریان به استفاده از این حیطه خدمات تلفن همراه است که شما ممکن است در محل در حالی که همچنین هموار کردن راه برای سهامداران و خدمات و برنامه های.

فلفل می تواند برنامه ریزی برای چت با مشتریان و پاسخ به سوالات و به جهات – قابلیت های آن مانند آمازون الکسا. با فلفل وجود دارد یک ربات در مقابل مشتریان است که می تواند رقص, نگاه, بازی, موسیقی, نور سرخ و حتی سرد selfie با رهگذران.

فلفل حتی می توانید ضبط آدرس های ایمیل و شماره تلفن و می تواند برنامه ریزی شده به مشتریان ارسال پیام ها با لینک کلیک کنید برای خود برنامه موبایل, برنامه های وفاداری و دیگر چیزهایی که از قبل-و-بعد از اقامت خود را در هتل. با فلفل, شما می توانید ضبط داده های شما نیاز به ایجاد یک واقعا تجربه شخصی برای مهمانان خود است که این دلیل برای بسیاری از هتل ها در حال حاضر به دنبال در تلفن همراه مطلوب.

در نهایت برنامه خود را

شاید شما تعجب کنید که هنگامی که ما می توانید برای این کار از آنجا که ما پوشش تقریبا هر چیز دیگری. ما نمی خواهد سعی کنید و شما را متقاعد کند که چرا شما نیاز به یک برنامه اما می دانم که داشتن یک سایت تلفن همراه کافی نیست. برنامه های خود را در تعامل مشتری خود را به سطح بعدی و با توجه به رقابت در صنعت شما باید اهرم تلفن همراه خود و استفاده به عنوان آنجا که ممکن است.

یک برنامه ایده آل باید دارای مشخصات زیر باشند:

  • ارگونومیک طراحی رابط کاربری بصری

  • انتخاب دقیق از ویژگی های ضروری

  • سازگاری

  • سازگاری کراس پلت فرم (در iOS, آندروید, و غیره.)

  • راحت گزینه رزرو

  • اخبار – محلی و صنایع مرتبط

  • تجزیه و تحلیل در به عقب پایان

  • گالری عکس / تور مجازی

  • طرح طبقه

  • برنامه های وفاداری ادغام

  • رویداد تقویم

  • پرواز اطلاعات آب و هوا به روز رسانی پویایی

  • شبکه اجتماعی اشتراک گذاری سریع

به عنوان فن آوری می شود به طور فزاینده شخصی و تلفن همراه خود را و تعامل در عرصه مهمان نوازی نباید سقوط پشت سر. در حالی که این پیشنهادات گسترده در نظر بگیرید اجرای چند (اگر نه همه) از آنها برای دیدن این نوع از افزایش شما دریافت خواهید کرد در تعامل خود را شخصی تجربه بهترین معلم است.

همه چیز گفته و انجام داده تلفن همراه تعامل واقعا شما اجازه می دهد تا تعامل خود را با مهمانان در یک شخصی و بیشتر به شیوه ای فعال است که شگفتی برای تصویر نام تجاری خود را. علاوه بر این, آن را نیز اجازه می دهد تا شما بالاتر از رقابتی درهم و برهمی که برای تلفن های موبایل مانند یک برنده به من!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

گیربکس داغ!!!!

گیربکس داغ!!!! بالارفتن حرارت گیربکس و روغن موجود در آن در مراحل اولیه مشکلی ایجاد نمی‌کند اما پس از چند ساعت که گیربکس به کار خود ادامه می‌دهد، دما روغن  تا حد قابل توجه افزایش می‌یابد. این گرمای زیاد  باعث فشارآمدن بر سوپاپ‌های کنترل فشار می‌شود. در مجموع افزایش دما باعث ایجاد اختلال در کار […]

پیشگیری از روغن ‌سوزی ماشین چگونه است؟

پیشگیری از روغن ‌سوزی ماشین چگونه است؟ اگر اطلاعات کافی درباره قطعات و کارکرد بخش‌های مخلتف خودرو داشته باشید، به‌ندرت به دردسر خواهید افتاد. پس بهتر است که حواس‌تان به اموری مانند تنظیم و بررسی روغن موتور و پیشگیری از روغن‌سوزی هم باشد. روش‌هایی وجود دارد و نکته‌هایی در میان است که به شما کمک […]