چگونه به محوری خود را کوچک استراتژی کسب و کار در طول COVID-19 بحران

[ad_1]

راه های آسان برای ایجاد یک Coronavirus برنامه مدیریت بحران

به عنوان صاحبان کسب و کار کوچک ما آماده برای بسیاری از چیزهایی که آیا آن را یک تغییر فصلی در فروش و یا غیر منتظره غیاب کارکنان ما به مرحله و پوشش.

اما ما هرگز دیده می شود هر چیزی مانند COVID-19 همه گیر ترک ما نامشخص در مورد چگونه به مقابله در این زمان های عجیب و غریب.

من می دانم که این یک ترسناک و جداسازی زمان هر دو شخصی و حرفه ای. من امیدوارم که شما اقامت امن و سالم است که این مقاله می تواند به شما کمک کند با برنامه ریزی برای کسب و کار و چالش های مربوط به کوروناویروس.

من شخصا تا به حال به محوری بسیاری از بار به عنوان یک کارآفرین و در حالی که آن می تواند استرس زا آن را نیز می تواند یک زمان از نوآوری و رشد.

همانطور که شما در حال ایجاد خود را coronavirus مدیریت بحران برنامه ریزی برای کسب و کار در اینجا چند چیز به تمرکز بر روی:

اهمیت کمک به بیش از فروش

من که شما یک شرکت به اجرا و پیشنهاد من این نیست شما شروع به دادن چیزهای دور به صورت رایگان و یا در معرض خطر سلامت خود را به باز کردن مغازه. آنچه من توصیه است که شما را یک گام به عقب و فکر می کنم در مورد جامعه خود را در حالی که شما در حال اجرا شرکت خود را.

شاید یک راه وجود دارد که به آنچه شما ارائه می تواند کمک به مردم در این زمان دشوار است. یکی از مشتریان ما شکسته ماهوت پاک کن زدن تا به حال برای متوقف کردن ارائه خدمات به مشتریان خود Agassiz, B. C. رستوران. آنها به جای ایجاد یک منو را انتخاب کنید از وعده های غذایی لذیذ برای تنها 5 دلار هر که می تواند در دستور پیشبرد و برداشت.

و نه تنها خود را در Facebook پست گرفتن را دوست داشت و به اشتراک گذاشته شده به دلیل آن را ارائه و راه دادن به جامعه آن را نیز آغاز زنجیره ای از کمک های خیریه. بیشتر و بیشتر مردم در حال اهدای پول برای خرید غذا برای کسانی که نیاز دارند.

آیا راهی وجود دارد شما می توانید خود را وفق دهند و زمان بازاریابی مدل بهتر در خدمت مشتریان خود و جامعه?

آنلاین حوادث و ارائه

بدیهی است که میزبانی یک کنفرانس و یا جوایز شام است خارج از محدوده در حال حاضر. بخش عظیمی از برنامه ریزی خود را برای چالش های کسب و کار مرتبط با COVID-19 است که شامل رفتن به یک استراتژی بازاریابی آنلاین.

فکر می کنم از برخی از راههای شما می توانید هنوز هم اتصال مردم از آسایش در منزل از جمله آموزشی, Facebook Live, فیلم ها و همایش مجازی با استفاده از ابزار مانند زوم. و آیا فقط تمرکز بر coronavirus-مطالب مرتبط. حفظ و تولید تصویری که به نفع خود کسب و کار کوچک بازاریابی استراتژی طولانی پس از COVID-19 بحران است.

در اینجا یک مثال خوب از یک محور به بازاریابی آنلاین است. سکته مغزی از نبوغ است که مشتری از ما واقع در ونکوور شمالی, BC. به عنوان یک دکوراتور داخلی, باربارا Aylesworth ساخته شده است و شرکت او مشغول به کار به طور مستقیم با مشتریان و تولید کنندگان. اما با COVID-19 بحران, او تا به حال به محوری خود را در استراتژی بازاریابی شامل مجازی مشاوره و مدیریت پروژه.

بارب نیز دعوت مردم به ارسال عکس از تزئینات و طراحی چالش ها از طریق Instagram ارائه و سپس به ارسال ایده های خود را برای راه حل های ممکن است.

این سرگرم کننده و الهام بخش راه برای تعامل با جامعه او هنگامی که مردم به آن نیاز ترین!

باید به شما متوقف بازاریابی در طول COVID-19? جزئیات بیشتر در وب سایت ما.

مگر اینکه شما فروش کاغذ توالت و یا ضد عفونی کننده دست شما ممکن است نگران تاثیر coronavirus در کسب و کار کوچک خود را درآمد کارکنان و خالی قیف بازاریابی. بنابراین معنا است که شما باید سرپا ایستادن کردن و متوقف کردن تلاش های بازاریابی خود را برای زمان ، هیچ!

من اعتقاد راسخ در تمرکز بر روی آنچه که ما می توانید انجام دهید و تغییر در حالی که پیدا کردن فرصت ها در میان سختی. در این مقاله من به اشتراک گذاری برخی از راههای شما می توانید آدرس چالش های بازاریابی در دوران بحران و حفظ شرکت خود را رفتن.

برنامه ریزی کسب و کار برای رشد در آینده

البته شما باید برای پاسخ به COVID-19 همه گیر با راست, پیام, اما نمی تواند tunnel vision وقتی که می آید به استراتژی بازاریابی خود را و آگهی دلار است.

در حالی که مصرف کنندگان صرف زمان بیشتری آنلاین, آنها مشتاق برای تصمیم گیری در مورد آینده در حال حاضر. اگر شما یک سرویس است که نیاز به مشتریان خود را برای برنامه ریزی به مراتب جلوتر و یا سفر نرخ تبدیل خود را رنج می برند در طول شیوع بیماری است. بنابراین انتظار نداریم که همان محتوا و تبلیغات آورده است که در ترافیک قبل از همه گیر آینده حفظ خواهد شد.

اما همه از دست داده است! این می تواند یک فرصت برای تعامل با مشتریان خود در رسانه های اجتماعی و افزایش آگاهی نام تجاری با محتوا و حتی تبلیغات پرداخت می شود. با تبلیغات پرداخت می شود, شما حتی ممکن است پیدا کردن که شما کمتر رقابت آنلاین در طول رکود اقتصادی به این معنی شما پرداخت کمتر برای بیشتر چشم و کلیک.

از ترویج بهار با مضمون کارت های هدیه در وب سایت خود را به ایجاد مقالات مفید در برنامه ریزی مالی در طول COVID-19 مشتریان خود یک دلیل به چوب با شما-حتی اگر همه گیر آوردن شما بیشتر کسب و کار.

برای مثال یوگا خود را در جریان یک برنامه آنلاین فراهم می کند که مجازی کلاس های یوگا. اگر هر چیزی, آنها شاهد افزایش در فروش به عنوان مردم سعی می کنید به ماندن فعال و سالم در حالی که cooped در خانه. نه فقط فروش خدمات خود را اما ارائه یک مراقبه رایگان در “این بار تلاش” آنها افزایش آگاهی نام تجاری شما و اقامت در بالا از ذهن است.

اگر شما مایل به نگاه به جلو در حالی که ایجاد خود را coronavirus مدیریت بحران برنامه ریزی شما می شود بهتر به ماندن مربوطه و remarket به مخاطبان خود را در زمان بعد.

توانمند سازی کارکنان خود را

با توجه به آمار بیش از 500.000 کانادایی یا حدود 2.5 درصد از نیروی کار را در زمینه E. I. برنامه های کاربردی در حال حاضر. اگر شما تا به حال به سخت گیری در مورد تخمگذار کردن کارکنان چگونه شما می توانید نگه داشتن تیم خود را مشغول و خوش بینانه در مورد آینده ؟

در اینجا چند ایده:

  • ارائه فرصت های آموزشی برای کمک به تیم خود و شرکت خود را در دراز مدت-که آیا گرفتن یک تاییدیه جدید یا خواندن مربوط به صنعت کتاب است.

  • نظر تعطیلات سیاست و یا ساعت کار بیشتر انعطاف پذیر به جای کارکنان که بچه ها ممکن است خارج از مدرسه ،

  • به اشتراک گذاری شغل در سراسر بخش برای افزایش پاسخگویی به مشتریان خود را.

  • شامل تیم خود را در “مشعل” پروژه ها و یا چیزهایی که شما قرار داده ایم چرا که شما بیش از حد شلوغ قبل از.

اگر تیم شما در حال کار از راه دور, مطمئن شوید برای بررسی در با آنها اغلب. مجازی روزانه قهوه یا 15 دقیقه جلسه به ببینید که چگونه هر کس در حال انجام است می تواند حیاتی برای تیم خود سلامت روان و رفاه است.

مهم نیست که چه نوع از شرکت شما و مشتریان شما به دنبال برای کمک به تضمین و در حال حاضر. به عنوان شما در حال توسعه خود را coronavirus برنامه مدیریت بحران, نگه داشتن در ذهن است که هر کس که با بمباران پیام سر و صدا.

این بدان معناست که ایمیل از هر شرکت آنها همیشه به دنبال در رسانه های اجتماعی را به خرید یک محصول از یا امضا برای به دست آوردن یک eNewsletter از! شما به عنوان محوری کسب و کار کوچک بازاریابی استراتژی برای زنده ماندن COVID-19 بحران مطمئن شوید که تمام ارتباطات خود را ارائه موجز معنی دار و اطلاعات مربوطه.

بیشتر ارزش شما می توانید مشتریان خود را در حال حاضر موفق تر از شما بود که ما شیفت به یک راه جدید برای بازاریابی و ظهور از بحران جهانی ساخته شده است که جهان ما بسیار کوچکتر است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

قیمت خرید 41 مدل ظرف شکلات خوری [فوق العاده شیک] بلور ، چینی، مسی

در واقع، بسیاری خواهند داشت که به طور میانگین سالانه ۲۲ هزار تن کالا از این. اصالت کالا و برگه ضمانت ، پارچ تک و رولت خوری که می خرید. آماده ساختن گل برجسته از زیباترین انواع مدل های زیبایی وجود دارد که بهترین گزینه خواهد بود. 108 مرتبه جهت خشک نمایید چرا که بر […]

آموزش سئو در سئو هکر

تدریس خصوصی سئو توسط من (ناصر رسولی) برای افراد خاص صورت میپذیرد ، در صورتی که نیاز به آموزش خصوصی SEO پیش من دارید بایستی موارد زیر رو داشته باشید: حداقل 7-8 تا پکیج 0 تا 100 سئو رو دیده باشید حداقل 10 تا نمونه کار توی زمینه های سخت داشته باشید آشنایی کامل با […]