چگونه به ادغام برنده استراتژی رسانه های اجتماعی در سال 2011 (قسمت 2 از 2)

[ad_1]

جذب بیشتر Facebook طرفداران از رقبای خود.

کسب و کار رقابتی ، هنگامی که شما تجربه خود را در رسانه های اجتماعی شما باید سعی کنید برای برنده شدن در این رقابت است. شما می خواهید به-بازار-فروش و-نام تجاری هر کس دیگری در صنعت شما. صاحبان بسیاری از کسانی که تلاش خود را مدیریت کمپین های رسانه های اجتماعی بر این باورند اگر آنها صرف ساعت های بی شماری در هر هفته در این پروژه آنها نمی نیاز به سرمایه گذاری اضافی دلار در Facebook Ads. در واقع اگر هر کسب و کار می خواهد به ضربه خود استراتژی رسانه های اجتماعی در به دنده بالا آنها باید با در نظر گرفتن ترکیب Facebook پرداخت برای هر کلیک تبلیغات در مخلوط.

زیبایی Facebook را پرداخت برای هر کلیک تبلیغات است آنها نمایش داده شده در صفحه کاربری که متناسب با پارامترهای مشخص شده. در اصل این هدف چشم انداز خواهد آگهی خود را ببینید و اگر آنها انگیزه آنها را با کلیک بر روی “مانند” را فشار دهید برای تبدیل شدن به طرفداران خود را. به عنوان ذکر شده در بخش گذشته هنگامی که آنها خود را طرفدار آنها تصمیم گرفتند به آینده خود پیام های بازاریابی. هنگامی که شما ارسال به روز رسانی خود را به Facebook Fan Page آنها را ببینید آن را در صفحه اصلی خود را. Facebook Ads همراه با سازگار محتوای استراتژی کار سریع و کارآمد و فعال شما به عنوان یک صاحب کسب و کار به جذب بیشتر مخاطبان هدف ،

اعمال نفوذ شبکه های اجتماعی به صلیب ترویج با دیگر کسب و کارهای محلی

آیا تا کنون با حضور در شبکه های محلی رویداد در جامعه خود را? شما با دیگر کسب و کار حرفه ای خود را در صنعت بحث در مورد روند و تغییرات است که شما را تحت تاثیر قرار همسالان و یادگیری از یکدیگر است.

آیا شما متوجه است که شما در واقع می تواند همکاری با دیگر کسب و کارهای محلی در شهرستان خود را برای ایجاد یک سوپر رسانه های اجتماعی استراتژی ؟

در نظر گرفتن این سناریو:

  • یک متل دارای یک Facebook Fan مسابقه. برنده دریافت رایگان آخر هفته اقامت برای دو افتخاری با صرف شام در یکی از رستوران های عمده در شهر است.
  • برای اضافه کردن طرفداران بیشتر برای هتل و رستوران در منطقه خود را, آنها به سادگی با هم کار کنند برای ایجاد یک همکاری برای این مسابقه.
  • هر کسب و کار متقابل ترویج دیگر در وب سایت خود و همه شبکه های اجتماعی خود را برای ایجاد یک وضعیت برنده-برنده است!

رسانه های اجتماعی یک ابزار عالی برای کار با سایر شرکت های رقیب در شهر شما. فکر می کنم در مورد تمام راه های که در آن شما می توانید راه اندازی یک صلیب-ارتقاء و امکانات واقعا بی پایان هستند.

گرفتن کلمه مورد رسانه های اجتماعی خود را در مبارزات انتخاباتی.

شما تصمیم به شیرجه رفتن و شروع در آن بالا تاثیر شبکه های اجتماعی ما قبلا مورد بحث. شما نیاز به اجازه دهید همه شما ارتباط برقرار می دانم که در آن شما در, و چگونه آنها می توانند شما را دنبال کنید.

اگر شما مانند بسیاری از کسب و کار حرفه ای شما به طور منظم دریافت هر دو صوتی و ایمیل. به منظور اجازه دهید همه بدانند که شما در Facebook و LinkedIn و توییتر و یوتیوب و وبلاگ نویسی شما نیاز به تغییر خود پیام صوتی شامل:

“Follow us on Facebook, Twitter و غیره.” (مطمئن باشید به ذکر است تمام شبکه های بزرگ شرکت می کنند.)

بهترین راه برای اطلاع افراد شما ایمیل خود را به روز رسانی امضا. اگر شما در ایمیل شما تنظیمات شما می توانید انتخاب کنید “امضا می کند.” بسیاری از افراد کسب و کار خود نام, شخصی, نام, عنوان, سایت, آدرس ایمیل, آدرس و شماره تلفن ذکر شده به عنوان بخشی از خود را امضا می کند. رها کردن یک خط و شامل یک لینک به هر یک از شبکه های اجتماعی. ذخیره جدید خود را امضا و تمام دریافت کنندگان ایمیل شما باید دسترسی سریع به حساب های رسانه های اجتماعی.

من همچنین توصیه می کنیم با ارسال یک دعوت شخصی به تمام مخاطبین در دفترچه آدرس خود را درخواست آنها را به پیوستن به شما در Facebook, Twitter و غیره. شما را دعوت شخصی و به آنها یک دلیل برای پیوستن به شما.

رسانه های اجتماعی برون سپاری.

بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را افزایش می دهد پایین و بهبود تصویر خود را در مقدار بسیار کوتاه از زمان. در نظر گرفته می شود در دراز مدت استراتژی بازاریابی از آنجا که از رسانه های اجتماعی و دارایی در حال ایجاد یک منفی بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار این است که مقدار زمان لازم برای انجام آن را به سمت راست. خود را به مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی, نوشته های تازه, روزانه, محتوای, تولید کوتاه بازاریابی و یکپارچه سازی تمام حساب های خود را به حداکثر رساندن ترافیک وب سایت شما می تواند قریب به اتفاق می گویند دست کم.

واقعیت: رسانه های اجتماعی برون سپاری مورد استفاده قرارگرفته است. تنها 28 درصد از کسب و کار برون سپاری بخشی از بازاریابی رسانه های اجتماعی.

خبر خوب این است که شرکت های وجود دارد که شما می توانید برون سپاری این کار را خواهد کرد که به معنای واقعی کلمه رسیدگی به هر جنبه از رسانه های اجتماعی راه اندازی و طراحی و پیاده سازی و یکپارچه سازی از مهره به پیچ و مهره. این SM کارشناسان در تخصص های کوچک به متوسط کسب و کار و رسانه های اجتماعی خود را نیاز دارد. آنها کار با مالک برای ایجاد یک استراتژی و سپس کار به عنوان یک فرمت از تیم خود را به رشد مخاطبان خود را – یک اتصال در یک زمان.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]