چرا خود را طراحی بروشور مهم است?

[ad_1]

او در سال 1964 منتشر شده کتاب درک رسانه های مارشال مک لوهان ابداع خود نامی متناقض عبارت “رسانه پیام است که” معنی معنی که شیوه یا از که در آن پیام یا محتوا تحویل داده شده است این است که به همان اندازه اهمیت را به عنوان پیام خود را. اگر ما با آنچه در این ارتباط گفت: تقریبا نیم قرن پیش و اگر قبول کنیم که ایده خود را در غرفه های مربوطه و حتی در امروز's world, آن را می شود همه بیشتر ضروری است که مشخصه از فرم که در آن ما ارسال کردن پیام ما به عنوان کارآمد به عنوان یکی از دومی است.

در حال حاضر به عنوان ما ملاک مفهوم بالا به هویت سازمانی خود این مفهوم را میرسانند که هر مواد-ادبی و یا نرم افزار بر اساس-که خرس آرم خود را در آن حمل با آن نه تنها که اما همچنین یک قطعه از تصویر کسب و کار شما. آن است که آیا ثابت کالا و تاب خود را با نام شرکت و یا سپر تابلوچسبها نشان دادن آرم خود را, آن است که غیر مستقیم نمایندگی از هویت خود را. آیا شما چک کردن آپارتمان لوکس اگر شما در مورد آنها را در یک بروشور در یک نخ نما فاسد, انتشارات ؟ آیا شما خرید جواهرات از خواندن در مورد آن در یک سطل زباله? به نظر شما فرستادن فرزند خود به مدرسه است که چاپ آن بروشور در نازک مایل به خاکستری ،

در حالی که اعلامیه و پوستر های ثابت و غیره بسیار خوب بسیار مهم آن است که بروشور شما است که باید خود را بزرگترین اولویت وقتی که می آید به تصویر سازی در میان همسالان خود را به عنوان به خوبی به عنوان مشتریان آینده نگر. بروشور خود را اعلام و از کیفیت و تعهد و فداکاری و جدیت نسبت به کسب و کار خود و حرفه. نه تنها به خوبی مفهوم بروشور انتقال تصفیه شده خود را حرفه ای اما همچنین نشان می دهد خود را مسئول رویکرد; چرا که به هر مک لوهان راه شما در حال حاضر خود یک رسانه است را در خود دارد و از این رو صحبت می کند فراتر از حجم مورد شما.

آن است که کاملا قابل فهم است که در حالی که نوشتن یک بروشور است cakewalk به خوبی واجد شرایط و با تجربه و روابط عمومی مدیران طراحی ممکن است تکه ای از کیک. هیچ شرکت تا کنون در استخدام رسمی فقط به مراقبت از آن بروشور معنی این معنی که هر کس دستگیره چاپ بروشور معمولا هم دست خود را پر از میلیون چیزهای دیگر-حوادث به سازماندهی گزارش سالانه به کامپایل و جلسات محصول, راه اندازی, رسانه های همایش . هنگامی که مواجه با چنین سناریو آن است که همیشه بهتر است برای دریافت در تماس با یک طراح حرفه ای است که مطمئن شوید که به ظاهر خود بروشور نیز نشان دهنده ارزش همان است که در کلمات خود را.

اما فقط به خاطر اینکه شما در حال استخدام یک حرفه ای طراح گرافیک برای کار به این معنا نیست که مسئولیت خود را طول می کشد حد مرگ. به یاد داشته باشید که اگر چه یک طراح خوب خواهد شد مشتاق به شنیدن در مورد بروشور خود را فراتر از رسمی مختصر و سعی خواهد کرد برای درک مفهوم پشت آن بدون شما او را به عنوان خوب است به عنوان یک گروه از خالی بوم و رنگ بدون یک نقاش است. بدون درنگ و صادقانه نظرات طراح خواهد شد که هیچ گزینه ای دیگر اما آن را به عنوان یک یتیم پروژه خواهد شد و علاقه نداشتن او از دادن صد در صد و ده تا پروژه خود را.

مطمئن شوید که انتقادات و پیشنهادات خود را یک ارزش افزوده به طراح's, تلاش, برای اولین بار, شما باید بدانید که چه خوب کلاس اول بروشور به نظر می رسد. فقط به خاطر اینکه ما می خواهیم آن را به نگاه حرفه ای به این معنا نیست آن را به بیش از حد خسته کننده. Don't اخم اگر شما هیچ دانش طراحی گرافیک اصطلاحات برای شروع با. آن است که't هیچ علم موشک; داشتن دانش پایه از عمده عناصر طراحی شما را مجهز خوبی برای نظارت بر هر گونه طراحی کار برای آن است که تنها یک ماده از مجاورت و بازی در اطراف با این عناصر برای ایجاد هر طرح. پس همه شما واقعا نیاز به مراقبت از عناصر زیر داده می شود و شما باید خوب به آن بروید طراحی بروشور برای شرکت شما!

1. رنگ: انتخاب خود را از رنگ است که اولین برداشت از بروشور خود را. هیچ کس می خواهم برای انتخاب یک کسب و کار بروشور به عنوان رنگارنگ به عنوان یک مهد کودک در دفترچه و یا به عنوان مهار به عنوان یک سرویس تشییع جنازه جزوه. کلاسیک سیاه و سفید نمی آید به نجات خود را در اینجا مگر اینکه زوج با خاکستری و سفیده. و یا بهتر است هنوز هم اضافه کنید فقط یک خط تیره از لوگو یا نام تجاری خود رنگ است که تحقیقات بازار نشان می دهد به شدت با نام تجاری خود را. اما اگر شما یک کسب و کار گل و یا یک رستوران با استفاده از رنگ به عنوان در هر روانی خود را برداشت بسیار مناسب است.

2. کنتراست: ظریف و در عین حال بسیار آشکار فرمت از عنصر رنگ است که تضاد بین انتخاب های خود را از رنگ. اگر تن خود بروشور, احساس خوب, خانوادگی, نور, دلی, کنتراست باید راهنمای reader's چشم به تصاویر و ایجاد احساس شادی و شادی. اگر آن را برای یک تیز سرمایه گذاری, مشاوره, جلب توجه به آمار و ارقام دستاوردها و نظرها.

3. بافت: بافت دوباره بستگی به نوع تصاویری و ارائه متن خود را. بروشور برای یک مدرسه رقص متخصص در خیابان-ژانرهای نیاز به یک خام بی خیال شورشی نگاه با مقدار زیادی از کاهش شدید و رنگ پاشیده به آن بد بو و بافت در حالی که یکی برای یک بیمارستان جامعه را تمیز و جادار بافت با حداقلی فونت و براق کاهش است.

4. تعادل: تعادل و یا عدم تعادل بین سه مولفه-های بصری و کلامی و فضای سفید می تواند به افزایش درخواست تجدید نظر خود بروشور بسته به پیام مندرج در آن. در حالی که رسمی تعادل کافی است به صورت رسمی بروشور شرکت ها در حالی که رسمی تعادل فوق العاده است هنگامی که شما می خواهید برای انتقال اقدام و یا آنتروپی مشخصه یک برنامه تابستان در هنر let's می گویند.

5. فضا: استفاده استراتژیک از فضا یا فضای سفید به عنوان ما آن را-به طور کلی نقش بزرگی در ارتباط با فعالیت های جریان انحصار خود محصول و یا خدمات است. اکثر مارک های بالا پایان ترکیب مقدار زیادی از فضای سفید در بروشور طرح به عنوان آن را می دهد یک لحظه احساس لوکس به پیام خود را. همچنین کمک می کند تا شما ایستادگی کردن در میان رقبا و کیفیت پایین تر علامت های تجاری است که سعی کنید به en نقدی در هر اینچ از تبلیغات یا روابط عمومی فضای در دسترس است.

بنابراین دفعه بعد که شما تصمیم به چنگک جمع کردن در خدمات حرفه ای طراحی برای هر پروژه مطمئن شوید که این پنج عنصر و چگونه شما آنها را می خواهید می شود باید بخشی از اطلاعات مهم شما با ارائه آنها را در یک نوشته رسمی مختصر. اما برای ایجاد, بهترین, برای اولین بار, شما باید بدانید که چه بد کار طراحی به نظر می رسد. در یک خط آن است که-مهم نیست چقدر زیبا یا آوانگارد به نظر می رسد-تحت سیطره پیام خود را به عنوان یک نتیجه است که خود را متوسط می شود شما فقط پیام. تمام داده بروشور طراحی بسیار عالی کار می کند اما به نظر من آنها موفق به انتقال پیام های خود را به عنوان قدرت خود را به عنوان زیبایی شناسی در معماری است.

من صمیمانه امیدواریم که که اطلاعات موجود در این مقاله به شما کمک می کند انتخاب بهتر و بیشتر از نه فقط خود بروشور اما هر پروژه طراحی آن مراجعه و کارت و پوستر و جزوه آگهی و یا بروشور. همچنین به سود بالا-کیفیت خدمات چاپ به انجام عدالت به صورت جدی تلاش های طراح خود را به عنوان به خوبی به عنوان خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

اجاره اکسیژن ساز در سراسر ایران + قیمت و آموزش رایگان

به عنوان مثال میزان حجم اکسیژن تولیدی در محدوده بین ۰.۵ تا ۵ لیتر در دقیقه است که طراحان این اجازه را به کاربر داده اند که مقدار آن را به طور دقیق مشخص کنند. 4- اکسیژن با خلوص90-95% توسط ماسک یا نازل به بیمار انتقال داده می­شود. اغلب اکسیژن سازهای خانگی، از نوع ثابت […]

گیربکس داغ!!!!

گیربکس داغ!!!! بالارفتن حرارت گیربکس و روغن موجود در آن در مراحل اولیه مشکلی ایجاد نمی‌کند اما پس از چند ساعت که گیربکس به کار خود ادامه می‌دهد، دما روغن  تا حد قابل توجه افزایش می‌یابد. این گرمای زیاد  باعث فشارآمدن بر سوپاپ‌های کنترل فشار می‌شود. در مجموع افزایش دما باعث ایجاد اختلال در کار […]