ویروس کرونا 314 میلیارد دلار به صنعت هواپیمایی جهان خسارت وارد کرد

ویروس کرونا 314 میلیارد دلار به صنعت هواپیمایی جهان خسارت وارد کرد

[ad_1]

به گزارش شفاف به نقل از راشا تودی، زمین‌گیر شدن ایرلاین‌های هواپیمایی جهان به دلیل اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جهان خسارت‌های بی‌سابقه‌ای را به شرکت‌های هواپیمایی وارد کرده است.

اتحادیه بین المللی حمل و نقل هوایی هشدار داد که ادامه توقف پروازها خسارت‌های زیانباری را به این شرکت‌های هواپیمایی وارد می‌کند.

این اتحادیه بین المللی در جدیدترین ارزیابی‌های خود ضمن تجدیدنظر در باره ارزیابی‌های قبلی میزان خسارت به صنعت هواپیمایی جهان از 252 میلیارد دلار به 314 میلیارد دلار افزایش داد. 

اتحادیه بین المللی حمل و نقل هوایی با بیان اینکه محدودیت‌های مسافرت هوایی بین المللی ادامه‌دار خواهد بود، گفت: در حال حاضر مسافرت‌های هوایی نسبت به ماه ژانویه 80 درصد افت کرده است و پیش بینی می‌شود که درآمد بلیت‌های هواپیمایی در سال جاری 55 درصد افت داشته باشد. 

الکساندر دجونیاک، رئیس اتحادیه بین المللی حمل و نقل هوایی اضافه کرد: لازم است دولت‌ها مسئله پروازهای هوایی را در کانون توجهات خود قرار دهند؛‌ چراکه شرکت‌های هواپیمایی برای جلب اعتماد دوباره مسافران خود نیاز ضروری به این کار دارد. 

رئیس اتحادیه بین المللی حمل و نقل هوایی پیش بینی کرد بازگشایی پروازهای داخلی در سه ماهه سوم امسال یعنی جولای تا سپتامبر 2020 اجرایی شود. 

وی هم چنین خاطرنشان کرد: برگشت دوباره پروازها به سطح بین المللی هم چنان یک مشکل اساسی است.

در همین زمینه برایان پیرس، رئیس اقتصاددانان اتحادیه بین المللی حمل و نقل هوایی اعلام کرد: بدبینی نسبت به اقتصاد جهانی برگشت دوباره پروازها در نیمه دوم سال را نیز با تعویق مواجه کرده است، ضمن اینکه مسئله اشتغال در این صنعت با مشکل مواجه شده و بیکاری زیاد خواهد شد و اعتماد به پروازهای هوایی کاهش خواهد یافت.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]

طراحی سایت شرکتی چیست

می دانم که یک طراحی سایت شرکتی  برداشت اول مشتری برای کسب و کار شما است. آیا ورود به سایت آسان است و محصولات و خدمات شرکت شما به وضوح نمایش داده می شود ؟ اگر نه, بازدید کنندگان از دست دادن علاقه و سایت خود را ترک, آن را نمی خواهد به وجود سایت […]