نمی‌دانم در 5 سال آینده چه چیزی می‌خواهم/ گواردیولا بهترین مربی‌ام بوده است

[ad_1]

به گزارش شفاف، کینگسلی کومان 23 ساله که با وجود مصدومیت‌هایی که در بایرن مونیخ داشته است، یکی از بهترین بازیکنان این تیم در زمان روی فرم بودنش به شمار می‌رود، احتمال جدایی‌اش از این تیم آلمانی را رد نکرد.

این بال فرانسوی که تا سال 2023 تحت‌قرارداد بایرن مونیخ است، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «یورو اسپورت» درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: نمی‌دانم که در پنج سال آینده چه چیزی می‌خواهم، بنابراین هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

کومان همچنین درباره اهداف و آرزوهایش اظهار داشت: ماندن در بالاترین سطح فوتبال و کسب عناوین قهرمانی زیاد. بایرن مونیخ هم یکی از آن باشگاه‌هایی است که می‌توانید در آن به این اهداف برسید.

بال فرانسوی باوارایی‌ها که تاکنون با تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و بایرن مونیخ 13 عنوان قهرمانی مختلف را کسب کرده است، سابقه بازی زیرنظر مربیانی همچون کارلو آنچلوتی، پپ گواردیولا، ماسیمیلیانو آلگری و لوران بلان را در کارنامه حرفه‌ای‌‌اش را دارد.

وی در مواجه با این پرسش که «بهترین سرمربی که تاکنون با او کار کرده‌ای، چه کسی بوده است؟»، گفت: من گواردیولا را می‌گویم، چون او بود که به من بیشتر در ترکیب اصلی بازی داد، هرچند در یوونتوس هم چندین بازی انجام داده بودم.

کینگسلی کومان در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پپ سیستم‌هایی خلق کرد که ما در موقعیت‌های تک به تک بیشتری قرار می‌گرفتیم و من در این سیستم بیشتر می‌توانم شکوفا شوم. او از من آمار نمی‌خواست و تنها می‌خواست که پا به توپ شوم و به قلب خط دفاعی حریف بزنم. به همین خاطر قدردان او هستم.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]