موتور درونسوز – ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد

این گونه از رینگ ها به عنوان رینگ نخستین کمپرسی یا بالاترین حلقه پیستون گزینه استعمال قرار می گیرند و پله داخلی آن ها می بایست به سمت بالا باشد. چدن به برهان وزن مورد به کارگیری قرار نمی گیرد. در صورت دوچندان بودن لقی بایستی حلقه را تعویض نمود و یا این که در صورت سایش سیلندر تعمیرات لازم را برای سیلندر در حیث گرفت . در صورتی که چه این دستور بخش اعظم در مورد موتور های کهن خیس متداول بوده هست و موتور های امروزی در تحمل فشار خیلی ترقی کرده اند ولی با همین حال طراحی آن‌ها اهمیت موتور های نسل قدیم تفاوت متعددی ندارند و بایستی در عصر آب بندی از فشار بیش از حد به همین قسمت ها دوری شود. در شرایط عادی ۴ سیلندر کلیدی منیفولدهای جدا از هم به توربوشارژرها متصل هستند؛ باتوجه به این که توربوشارژرهای شیرون ۶۹ درصد بزرگتر از توربوشارژرهای ویرون هستند، برای بهکار افتادن هر ۴ عدد باید به دورموتور ۴۰۰۰ رسید. در همین مقاله، موضوعات زیر به ترتیب تحلیل می شوند تا مرحله به مرحله دارای کمپرسورهای سایت کمپانی پیستون سازی تبریز پیستونی آشنا شوید. در چرخه حرارت تحت سیستم خنک کننده یک رادیاتور اهمیت ظرفیت ۱۲ لیتر آب وجود داراست تا از داغ شدن اینترکولر در حالت توقف و آغاز مداوم جلوگیری شود. از طرف دیگر شیرون میل لنگ سبکتر و قطعات تیتانیومی بیشتری دارد؛ اما در مقایسه حیاتی ویرون، ۲۵ درصد اقتدار بیشتری ساخت میکند. می توان پیشرانههای V8 حساس اقتدار ۱۵۰۰ اسب بخار ساخت کرد، البته عمر همین خودروها دوچندان کوتاه خواهد بود. شرکت بوگاتی حیاتی بیش از یک قرن قدمت، یک عدد از محبوبترین برندهای صنعت خودروسازی است. در درحال حاضر حاضر ۱۰۰ دستگاه از ابرخودروی بوگاتی شیرون در بازار جهانی عرضه شده است. وی از میللنگ در دو نوع دستگاه بالا بردن آب استفاده کردهبود. حیاتی باقی ماندن ۴۰۰ دستگاه از تیراژ اعلام شده، گروه مهندسی بوگاتی صحبت بخش اعظم در آیتم ویژگیهای منحصربهفرد همین نوع را جایز میداند. همانطور که اشاره شد، شیرون در هنگام حرکت تنها حیاتی دو توربوشارژر عمل می کند و تنها زمان بالا رفتن دور موتور، دو توربوشارژر دیگر به مدار وارد میشوند. ۳ رادیاتور برای روغن موتور، روغن گیربکس و روغن دیفرانسیل محور عقب به اضافهی ۲ رادیاتور به جهت مبدل حرارتی آبی/هوایی و یک رادیاتور روغن هیدرولیک، جمع رادیاتورهای شیرون را به ۱۰ عدد میرسانند تا در هر دقیقه، ۸۰۰ لیتر آب در قلب تبارک شیرون چرخش پیدا کند.. والاس آن گاه به گیربکس تبارک شیرون اشاره میکند. همانطور که والاس در کلیپ ویدیو اشاره میکند، پیشرانهی ۱۶ سیلندر W رخ فولکس واگن دارای حجم ۸ لیتر واقعاً پهناور بهنظر میرسد. زیرا موشک سوخت و اکسیدکننده را اساسی خود حمل میکند، و از آنجا که ضابطه سوم نیوتن در همه جا صحت میکند، پس موشک می تواند هم در جو زمین و نیز در خلاء فضا حرکت کند. اگر چه غالباً مراد از بهکار بردن اصطلاح موتورهای درونسوز، موتورهای معمول در خودروها میباشند، حساس همین اکنون موتورهای موشک و گونه های موتورهای جت هم در تعریف و تمجید موتورهای درونسوز جای دارند. این تفنگ همینطور با خشاب گلوله می باشد که اصلی پر کردن آن و قرار دادن بر بر روی تفنگ، میتوان صرفا کلیدی کشیدن هر گلنگدن شلیک کرد. نهایت توان شیرون (۱۴۷۹ اسب بخار هم اندازه ۱۵۰۰ فردشتاکه یا PS) در دورموتور ۶۷۰۰ ایجاد می شود که در این زمان به جهت احتراق سوخت در هر ثانیه ۱۰۰۰ لیتر هوا نیاز است. مدلهای زیادی اهمیت قدرتهای بالای ۱۰۰۰ اسب بخار تولید میشوند؛ البته پس از یک‌سری عصر خدمت کامل، عملکرد خود را از دست میدهند. شیرون توان بیشتر خود را دار وامدار توربوشارژرهای بزرگتر، اینترکولرهای خوب تر و سیستم تزریق سوخت دوتایی (دوپلکس) با ۳۲ انژکتور است. از بزرگترین چالشهای تیم مهندسی فولکس واگن و بوگاتی، بالا بردن مقاومت و قدرت پیشرانه سوای ارتقاء وزن آن بود. گیربکس دوکلاچه و ۷ سرعتهی شیرون ایجاد برند ریکاردو (Ricardo) هست که از روغن کاملاً مخصوص به کارگیری میکند؛ تیم مهندسی ریکاردو علاوه بر روغن و تقویت ویژهی سردندهها، قدرتمندترین کلاچ موجود را به جهت همین هایپرکار استعمال کردهاند. میز طراحی پیشرانهی بوگاتی که پیش از این ویرون از آن متولد شده بود، به جهت توسعهی پیشرانهی شیرون تماما گشوده طراحی شد. شیرون یک هایپرکار موتورمیانی دو سرنشینه می باشد که بوسیله خودروساز فرانسوی بوگاتی بهعنوان جایگزین گونه ویرون در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ رونمایی شد. تغییرات کوچک و درشت بسیاری در بخشهای متفاوت انجام شد که استفاده از متریال کامپوزیت یک عدد از مهمترین موارد آن است. پیشرانه طراحی شده بوسیله اوت اتو حاذق بود چهار تراز مکش، تراکم، انفجار و تخلیه را به رخ مداوم انجام دهد. این موضوع سبب ساز می‌شد انفجار صورت گرفته قطع از فرایند تخلیه انجام شود و احتراق بسط پیدا نکند. والاس در ویدئوی منتشر شده بهخوبی همین مسئله را واضح میکند: دلیل حساس تبارک بودن پیشرانه پس از درنظر گرفتن ۱۶ سیلندر آن، دارای ترین عامل شیرون، اطمینان از ماندگاری و دوام آن است. به جهت نگاه بهتر به مهندسی شاهکار شیرون، گزینهی اولین بهتر از پیشرانه و گیربکس آن وجود ندارد. نحوهی کارگزاشتن و قرارگیری گیربکس بهگونهای است که باوجود پیشرانهی بزرگ ۱۶ سیلندر، توزیع وزن محور جلو ۴۵ % باشد. البته آیا تا بهحال از خود پرسیدهاید که دلیل بزرگ بودن پیشرانهی شیرون چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

اسیکس – ASICS [ کفش و کتانی UPTO 50%]✔️ – چارسونِت

آنجلو باکه (Angelo Baque) در زندگی رشته ای خویش یک نقطه عطف دارای چشم است! نکته اهمیت که برای ایجاد کنندگان کتانی ورزشی و حتی غیر ورزشی اهل ایران اصلی دارد، توجه به بهداشت ایمنی و حرفه ای است که در قالب HSE و استانداردهای OHSAS ارائه می شود. اضطراری است غیر از موردها ابلاغ […]

بهترین دکتر فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک تهران – کلینیک پوست و مو رازی

حتمی به ذکر میباشد که % موفقیت پروتز سینه بالا می باشد؛ البته سفارش می شود که مسلما عکس های قبل و بعد از بیماران مشاهده شود تا انتظار افرادی که قصد انجام این جراحی را دارند به حقیقت نزدیک خیس باشد. وی در جواب به همین سوال که آیا بالا بودن آمار عملهای جراحی […]