موافقت لمپارد و دستیارانش با کاهش دستمزدشان برای کمک به چلسی

[ad_1]

به گزارش شفاف، در حالی که هنوز بازیکنان تیم فوتبال چلسی به کاهش 10 درصدی حقوق‌شان برای کمک به باشگاه رضایت نداده‌اند، سرمربی آنها فرانک لمپارد به مدیران باشگاه اجازه داد که از حقوق او کسر کنند.

در پی شیوع گسترده کرونا در نقاط مختلف دنیا، اکثر رویدادهای ورزشی تعلیق یا به طور کلی لغو شده‌اند. لیگ برتر فوتبال انگلیس هم از این قاعده مستثنی نبوده و به دنبال از دست دادن درآمدهای حاصل از بلیت‌فروشی و حق پخش تلویزیونی تیم‌های این کشور محتمل فشارهای مالی سنگینی شده‌اند.

یکی از راه‌های جبران این ضررها، درخواست از بازیکنان برای موافقت با کاهش درصدی از حقوق‌شان بوده که بازیکنان بعضی از تیم‌های اروپایی با این موضوع موافقت کرده‌اند و برخی دیگر مانند چلسی هنوز در حال چانه‌زنی در مورد میزان کسر حقوق هستند. در این میان اما هافبک انگلیسی سابق آبی‌های لندن پیشقدم شده و آمادگی خود را برای کاهش حقوق خودش و دستیارانش شامل جودی موری، جو ادواردز و هیلاریو اعلام کرده است که این اتفاق احتمالاً منجر به کسر 25 درصد از دستمزد کادر فنی تیم خواهد شد.

 

در مورد بازیکنان تیم اما داستان ظاهراً متفاوت است و مدیر اجرایی باشگاه از آنها خواسته که قید 30 درصد از حقوق‌شان را بزنند که این پیشنهاد مورد موافقت آنها واقع نشده و به همین دلیل مذاکرات برای رسیدن به رقمی که دو طرف در مورد آن رضایت داشته باشند، ادامه دارد.

لمپارد که در حال حاضر سالانه چهار میلیون پوند حقوق می‌‌گیرد، تابستان سال گذشته هدایت تیم سابقش را برعهده گرفت و جانشین مائوریتزیو ساری شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]