مشکلات خواب و رژیم لاغری

مشکلات خواب؟
آیا حتی اگر زمان کافی برای آن وجود داشته باشد ، می توانید بخوابید؟ در اینجا پنج نکته از یک متخصص آورده شده است:

هر شب به همان خواب بچسبید. در طولانی مدت ، این به بدن شما کمک می کند تا در آن زمان برای خواب آماده شود.
بدون قهوه بعد از 2 بعد از ظهر. فقط کافی نیست – و به یاد داشته باشید که کافئین برای گذراندن بدن شما زمان می برد.
مصرف الکل خود را به سه ساعت قبل از خواب محدود کنید. با وجودی که بو کردن ممکن است شما را شاداب کند ، کیفیت خواب را بدتر می کند.
در چهار ساعت قبل از خواب ورزش را محدود کنید. فعالیت بدنی می تواند شما را مجروح کرده و خوابیدن به مدت چند ساعت پس از آن را دشوار کند.
هر روز 15 دقیقه از نور آفتاب بگیرید. این برای ریتم شبانه روزی شما (“ساعت بدن” شما) مفید است.
در آخر اطمینان حاصل کنید که اتاق خواب شما به اندازه کافی تاریک است و در دمای مطلوبی می ماند. خوب بخوابی!

دشوار اما ارزشمند است
بسیاری از آنها ممکن است رعایت دستورالعملهای فوق را دشوار بدانند ، شاید به دلیل کمبود وقت (یا معادل آن – بچه های کوچک!). اما استرس کمتری و خواب بیشتر به معنای خوب نیست. همچنین می تواند در کمک به شما لاغر نقش داشته باشد.

در مورد فواید خواب بیشتر بخوانید

12. کمتر از محصولات لبنی و آجیل بخورید
کاسه اسموتی
آیا می توانید به اندازه دلخواه غذا بخورید و هنوز هم وزن خود را کاهش دهید؟ این اغلب با رژیم کم کربوهیدرات خوب عمل می کند ، زیرا تنظیم اشتها اغلب بهبود می یابد

با این حال ، با وجود این واقعیت که رژیم غذایی کم کربوهیدرات به طور کلی غذا را به اندازه کافی غذا آسان تر می کند ، غذاهایی وجود دارند که به عنوان کربوهیدرات کم طبقه بندی می شوند و در مقادیر بیشتر مشکل ساز می شوند. اگر احساس می کنید در رژیم کم کربوهیدرات کم وزنی دارید ، می توانید با دقت بیشتری مراقب باشید:

محصولات لبنی (ماست ، خامه ، پنیر)
آجیل و خشکبار
محصولات لبنی حاوی مقادیر مختلف لاکتوز (قند شیر) هستند که به طور بالقوه می توانند کاهش وزن را کاهش دهند. در نتیجه ، قطع محصولات لبنی ممکن است به تسریع کاهش وزن کمک کند.

این امر به ویژه در مورد لبنیات که معمولاً فاقد چربی هستند ، مانند شیر معمولی و ماست های مختلف. اما مراقب باشید که لبنیات پرچرب مانند خامه و پنیر به طور یکسان باشند ، زیرا به راحتی از بین می روند.

معاف از همه این هشدارهای مربوط به محصولات لبنی کره است که تقریباً چربی خالص است. به طور کلی ، کره ممکن است به دلخواه مصرف شود – اما اگر هدف شما از دست دادن وزن است به نشانه های کامل توجه کنید. اگر بیش از حد مصرف شود ، چربی رژیم غذایی به جای چربی بدن برای سوختن سوزانده می شود.

دستور العمل های کم کربوهیدرات و لبنیات

آجیل ، غذای دوم برای تماشای ، حاوی مقدار کمی کربوهیدرات است ، و روسری ناخواسته مقادیر زیادی روسری آن بسیار آسان است .52 آجیل بادام زمینی جزو بدترین کربوهیدرات هاست – می فهمید که آنها حاوی حدود 20٪ کربوهیدرات با وزن هستند .

برای کسی که یک رژیم غذایی دقیق کتو را با 20 گرم کربوهیدرات روزانه دریافت می کند ، این بدان معنی است که مصرف 100 گرم نوه گوسفند (که در یک فلش اتفاق می افتد!) سهمیه روزانه خود را پر کرده است. تمیز کردن بادام زمینی تقریباً بین 10 تا 10٪ کربوهیدرات است – و آنها را به وضوح روشن نکنید.

بنابراین ، برای کسانی که در کاهش وزن مشکل دارید: از آجیل به مقدار کم استفاده کنید. هنگامی که در شرایطی که آجیل یک ضرورت مطلق است ، بدانید که بی ضررترین آنها کربوهیدرات هستند آجیل ماکادامیا (معمولاً حدود 5٪ کربوهیدرات) یا آجیل برزیل (4٪).

آجیل های کم کربوهیدرات کم کربوهیدرات – بهترین و بدترین

13. مکمل ویتامین ها و مواد معدنی
ویتامین ها و مکمل های دیگر در رژیم غذایی کتو
بدن شما به مقدار مشخصی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای عملکرد صحیح نیاز دارد. چه اتفاقی می افتد وقتی که به اندازه کافی از آنها استفاده نکنید؟ چه اتفاقی می افتد وقتی که شما غذای خیلی کمی می خورید یا وقتی غذایی که می خورید به اندازه کافی مغذی نیست؟ این امکان وجود دارد که بدن ما با افزایش سطح گرسنگی ، گرفتار شود و پاسخ دهد.

از این گذشته ، اگر بیشتر غذا بخوریم ، شانس مصرف کافی از هر ماده مغذی را که فاقد آن هستیم ، افزایش می دهیم. از طرف دیگر ، دسترسی قابل اعتماد به ویتامین ها و مواد معدنی ممکن است به معنای کاهش سطح گرسنگی و کاهش هوس باشد ، در نتیجه باعث کاهش وزن می شود.

موارد فوق حدس و گمان بدون شواهد پشتیبان قوی است. اما چند مطالعه وجود دارد که نشان می دهد ممکن است به دور از حقیقت نباشد.
ویتامین دی
کمبود ویتامین D می تواند شایع ترین کمبود در کشورهای شمالی مانند کانادا و برخی از ایالات متحده باشد. سه مطالعه اخیر نشان می دهد ، در مقایسه با دارونما ، یک ویتامین D سرماخوردگی به کاهش توده چربی یا اندازه گیری کمر شما کمک می کند.

در یکی از مطالعات ، 77 زن اضافه وزن یا چاق ، هر روز به مدت 3 ماه ، مکمل 1000 واحد ویتامین D یا دارونما دریافت کردند. اگرچه كاهش وزن كل مشابه بود ، اما كساني كه ويتامين D مصرف كردند ، به طور متوسط ​​2.7 كيلوگرم وزن بدن (6 پوند) چربي بدن را كاهش دادند. این به طور قابل توجهی بیشتر از گروه دارونما بود که میانگین چربی آن فقط 0.4 کیلوگرم (کمتر از 1 پوند) بود .54

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بک لینک pbn

بک لینک pbn بک لینک pbn یکی از دوستان بازاریابی شما در مورد شبکه های وبلاگ خصوصی به شما گفت ، ها؟ و یا شما متقاعد شده ، شیفته و یا مردد هستید که می توانید بر روی باند حرکت کنید. به همین دلیل اینجا هستید شما می خواهید برای خود تعیین کنید که آیا PBN […]

آموزش تقویت سئو

آموزش تقویت سئو آموزش تقویت سئو سایت | بالا بردن رتبه سایت در نتایج گوگل و حفظ جایگاه یکی از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار در افزایش میزان بازخورد دریافتی برای یک کسب و کار آنلاین و سایت است. این موضوع به حدی دارای اهمیت شده است که بسیاری از کسب و کارها با توجه به زمانبر بودن […]