مسی و بارسلونا برای تمدید قرارداد توافق خواهند کرد/ بازگشت نیمار غیرممکن نیست

[ad_1]

به گزارش شفاف، امیلی روسائود که اخیراً در انتقاد به مسیری که باشگاه بارسلونا با ریاست خوسپ ماریا بارتومئو در پیش گرفته، به همراه 5 نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره این باشگاه از سمت نایب‌رئیسی این باشگاه استعفا کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» درباره آینده حرفه‌ای لیونل مسی که قرارداد فعلی‌اش در سال 2021 به پایان خواهد رسید، گفت: من فکر می‌کنم مسی و بارسلونا با هم به توافق برسر عقد قراردادی جدید خواهند رسید. برای رسیدن به توافق هم دو طرف باید به نوعی به یکدیگر امتیازهایی بدهند، اما اگر این داستان زیبا ادامه پیدا نکند، واقعاً شگفت‌زده خواهم شد.

نایب‌رئیس پیشین باشگاه بارسلونا همچنین با اشاره به تلاش این باشگاه برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ نیز اظهار داشت: من فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که نیمار در این تابستان به بارسا بازگردد. از نظر من این کار غیرممکن به نظر نمی‌رسد. من احساس می‌کنم شیوع ویروس کرونا تا حدودی منجر به افت قیمت بازیکنان خواهد شد که این برای خریداران خوب است، اما در مقابل برای فروشندگان بد است. باید ببینیم که این فاکتورها چگونه دوباره توازن را به وجود خواهند آورد.

وی همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای خود اظهار داشت: من هنوز اراده خودم را از دست نداده‌ام، اما باید قبل از هرگونه تصمیم‌گیری در مورد مسائل مختلف فکر کنم. ما یکسال یا کمتر از یکسال به شروع انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا وقت داریم و این تصمیمی است که درباره‌اش فکر خواهم کرد. اما شرکت در انتخابات باشگاه را رد نمی‌کنم. مایلم رئیس باشگاه بارسلونا شوم.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]