مجاری قاچاق «خروج» در کمتر از یک ساعت مسدود می شوند

مجاری قاچاق «خروج» در کمتر از یک ساعت مسدود می شوند

[ad_1]

به گزارش شفاف، «محمدباقر اصغری» گفت: با توجه به آغاز فعالیت اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، ضمن استقبال از این اتفاق تلاش کرده تا با هماهنگی با معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور حمایت خود را از حقوق پدیدآورندگان آثار اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های ایجاد شده، در صورت معرفی سرویس‌های ناقض حقوق مالکیت فکری این آثار، با آنها برخورد خواهد شد و دستور انسداد دسترسی به آنها در کوتاهترین زمان، از معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور اخذ و اجرایی خواهد شد.

اصغری تاکید کرد: طبق برنامه ریزی‌ها و دستورالعمل های پیش بینی شده، بسترهای مجاز ارائه آثار نمایشی در فضای مجازی درصورت رعایت این فرآیند و اعلام رسمی به معاونت تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا، نباید نگرانی بابت قاچاق آثارشان داشته باشند.
 
مدیر مالکیت فکری ساترا تصریح کرد: امروز هم اعلام شد که برخی در فضای مجازی اقدام به ارائه نسخه غیرقانونی و قاچاق فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا کرده اند که ساترا در صورت وصول گزارش و درخواست ذی نفعان، در کمتر از یک ساعت برای جلوگیری از ادامه نقض حقوق، وارد عمل خواهد شد.

وی گفت: این تصمیم اختصاص به موضوع اکران «فیلم خروج» نداشته و نتیجه هماهنگی‌های صورت گرفته، حمایت از حقوق کلیه صاحبین آثار و انتشار دهندهگان قانونی است.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «خروج» که از ساعت ۲۰ شب گذشته اکران اینترنتی خود را به صورت آنلاین در سامانه‌های نماوا و فیلیمو آغاز کرده است، در فضای مجازی قاچاق شد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]