طراحی داخلی مغازه – خط معمار
این بخش علت شکل- گیری چهره یی هست که در ذهن خرید کننده بر مبنای احساس ایجاد می شود. دارای گزینش رنگ مختص در این بخش یگانه فروشگاه، همینطور نورپردازی ویژه و معمولا متمرکز در آن فضا، توجه کل مشتریها و کسانی که وارد فروشگاه شوند به همین بخش جلب دکوراسیون داخلی مغازه زرگری می شود. توجه همگی رهگذرها، به یک فضای یگانه که نور متفاوت از اطراف خویش داشته باشد، جلب می شود. همه ما انسان ها بصورت ناخوداگاه نسبت به جملات دستوری محترمانه عکس العمل مطابق آن امر را نشان می دهیم. در واقع کوچکی و متراژ اندک در هر فضایی سبب میشود تا چیدمان و طراحی کلیدی چالش های متعددی مواجه شود و یا این که امکان جای دادن کلیه راستا های واجب وجود نداشته باشد در چنین مکان هایی به کارگیری بهینه از امکانات موجود و طراحی متناسب اصلی مبلمان یکسری منظوره و سفارشی در اولویت قرار میگیرد و می تواند برکارایی و زیبایی فضا بیافزاید همین دستور می باشد که احساس راضی بودن را در کاربران فروشگاه و دکان به وجود می آورد. اجرای این نحوه خلاقیت و تنوع بسیار زیادی را به همپا داراست . این طرز که در ذهن مخاطب منجر ساخت علامت سوال شده و موجب جذب مشتری می شود. در نهایت، روشهایی که منجر به ساخت سوال در ذهن افراد شود و زد خورد فکری ساخت کند، خوبتر میتواند نتیجه دهد در همین صورت حتی چنانچه قصد خرید نداشته باشد وارد دکان می شود و احتمال وسوسه شدن به جهت خرید وجود دارد. از آنجایی که فاز اجرای دکوراسیون دکان بر اساس طراحی انجام شده صورت می گیرد، لذا هزینه و قیمت اجرا پس از انجام طراحی معلوم می شود و قبل از بها ها بر پایه تجربه طراح قابل ارائه می باشند که این ارزش خیلی ظریف نمی باشد. راهروهای دکان تان را طوری کنید که به میزان عبور دو نفر از کنار یکدیگرعریض باشد . چنانچه شما هر دسته سوالی در ارتباط دارای کجا و طریق استعمال از طراحی داخلی مغازه املاک دارید، می توانید اهمیت ما در کاغذ وب تماس بگیرید.