شوف بالن ازمایشگاهی

یک گوشته گرمایش ، یا ایزومنت ، قطعه ای از تجهیزات آزمایشگاهی است که برای اعمال گرما در ظروف به کار می رود ، به عنوان جایگزینی برای دیگر اشکال حمام گرم شده. برخلاف سایر وسایل گرمایشی ، مانند تخته سنگ فرش یا مشعل های Bunsen ، ظروف شیشه ای ممکن است در تماس مستقیم با گوشته گرمایش قرار بگیرند بدون اینکه به طور قابل ملاحظه ای خطر خرد شدن گلدان های شیشه ای را افزایش دهد ، زیرا عنصر گرمایش یک گوشته گرمایشی از داخل ظرف جدا می شود. برای جلوگیری از شیب دمای بیش از حد. مانتوهای گرمایش ممکن است اشکال مختلفی داشته باشند. در یک ترتیب مشترک ، سیمهای برقی درون یک نوار پارچه تعبیه شده اند که می تواند در اطراف یک فلاسک پیچیده شود. جریان عرضه شده به دستگاه ، و از این رو دمای حاصل از آن ، توسط یک رئاستات تنظیم می شود. این نوع مانتوی گرمایش برای حفظ دمای در نظر گرفته شده در یک قیف جداکننده کاملاً مفید است ، به عنوان مثال ، پس از حذف محتویات یک واکنش از یک منبع گرمای اولیه.

انواع دیگر مانتوهای گرمایش ممکن است شبیه یک قوطی رنگ باشد و به صورت “سبد” درون یک قوطی استوانه ای ساخته می شود (که اغلب از پلاستیک یا فلز مانند آلومینیوم ساخته شده است). نمای بیرونی فلزی سفت و سخت از یک “سبد” ساخته شده از پارچه پشتیبانی می کند و شامل عناصر گرمایشی درون بدنه گوشته گرمایش است. برای گرم کردن یک جسم ، آن را درون سبد گوشته گرمایش قرار می دهید. شوف بالن

در تقابل بیشتر با روشهای دیگر استفاده از گرما در یک فلاسک ، مانند حمام روغن یا حمام آب ، با استفاده از یک گوشته گرمایش ، هیچ مایعی برای مایع کردن فلاسک ایجاد نمی کند. همچنین ، مانتوهای گرمایش به طور کلی گرما را به طور مساوی بر روی سطح فلاسک توزیع می کنند و تمایل کمتری برای تولید کانون های مضر دارند.

شوف بالن ازمایشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

اجاره اکسیژن ساز در سراسر ایران + قیمت و آموزش رایگان

به عنوان مثال میزان حجم اکسیژن تولیدی در محدوده بین ۰.۵ تا ۵ لیتر در دقیقه است که طراحان این اجازه را به کاربر داده اند که مقدار آن را به طور دقیق مشخص کنند. 4- اکسیژن با خلوص90-95% توسط ماسک یا نازل به بیمار انتقال داده می­شود. اغلب اکسیژن سازهای خانگی، از نوع ثابت […]

گیربکس داغ!!!!

گیربکس داغ!!!! بالارفتن حرارت گیربکس و روغن موجود در آن در مراحل اولیه مشکلی ایجاد نمی‌کند اما پس از چند ساعت که گیربکس به کار خود ادامه می‌دهد، دما روغن  تا حد قابل توجه افزایش می‌یابد. این گرمای زیاد  باعث فشارآمدن بر سوپاپ‌های کنترل فشار می‌شود. در مجموع افزایش دما باعث ایجاد اختلال در کار […]