شش نکته برای طراحی داخلی و دکوراسیون دفتر کار اداری – Sasar Zandi
در این طراحی کارایی بر همین می باشد که حواس پرتی ها و سر و صدا را در گوشه و کنار کاری برای کارکنان به دستکم برساند تا دارای تمرکز و بازدهی عمده بر بر روی پروژه خود طراحی داخلی اداری و دفتر کار فعالیت کنند. هر پروژه طراحی داخلی بایستی برای کارفرما یا این که اعضا آن فضا ، فردی سازی شود . سبک های متفاوتی برای طراحی داخلی اداری گزینه به کار گیری قرار می گیرد، اما چیزی که امروزه بیش از هر سبک دیگر گزینه دقت افراد قرار گرفته است، طراحی دکوراسیون اداری مدرن میباشد که به خاطر نظمی که به فضا می دهد و آسانی در استفاده و ظاهر، دوچندان چشم نواز میباشد و اغلب در گونه های طراحی های گوناگون و به ویژه طراحی داخلی اداری مورد به کارگیری قرار می گیرد. پارتیشن ها علاوه بر استفاده کاربردی در راستای جزءجزءکردن محیط های مختلف از هم، زیبایی خاصی به فضای اداری می بخشند. به کار گیری از پنجره های پهناور در همین راستا، می تواند زیبایی خاصی به محفظه ببخشد. در طراحی داخلی اداری مدرن، استفاده از فلز و رنگ نقرهای زیاد رایج است. در برخی شرکتها بر اساس نیاز و تعداد پرسنل خویش ممکن هست همین سالن را پارتیشن بندی نمایند و یا به به عبارتی وضعیت فلت باقی بگذارند تا کارکنان بتوانند کلیدی یکدیگر رابطه و تعامل بیشتری را برقرار کنند. در بخش اعظمی از کمپانی ها نیز دارای تلفیق همین دو سبک، از مزایای هر دو پلان به کار گیری می کنند. همانطور که می دانید هر دفتر و اتاق اداری حساس یک سری تجهیزات و وسایل می باشد که چینش مناسب آنها نقش مهمی در طراحی دفتر کار اداری دارد. در قبلی برای معماری فضاهای اداری بنا بر وجود اتاق های متفاوت بود که هر کدام از کارمندان در آن به شکل جداگانه کارهای خویش را انجام می داند. در بعضی شرکت ها نیاز به تعامل پرسنل بیشتر می باشد و کار می بایست به شکل گروهی انجام گیرد که در همین صورت انتخاب پلان های بسته به فرآیند کار ضربه می زند.