رفع کمبود ماسک از آغاز اسفند/ بزرگترین تولیدکننده‌های اقلام بهداشتی، مشتری بازار شدند

رفع کمبود ماسک از آغاز اسفند/ بزرگترین تولیدکننده‌های اقلام بهداشتی، مشتری بازار شدند

[ad_1]

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گویی، با اشاره به وضعیت تعداد ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده در کشور اظهار کرد: در تمام دنیا در پاندمی و شیوع بیماری کرونا دچار مشکلاتی در زمینه تامین اقلام حفاظتی و محلول‌های ضدعفونی کننده شده بودند. به طوریکه بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده‌های محصولات اقلام حفاظتی و بهداشتی، به مشتری‌های بازار تبدیل شده بودند.

او افزود: خوشبختانه ما با اتکاء به تولید داخل و سرعت عملی که نهاد‌های مختلف با مشارکت بخش‌های گوناگون اختصاص دادند؛ خیلی سریع توانستیم آمار تولید خود را به بیش از ده برابر برسانیم. اکنون نیاز‌های ضروری کشور با تولید داخل، تأمین می‌شود.

استفاده از ماسک در مکان های شلوغ ضروری است

سخنگوی سازمان وزارت بهداشت تاکید کرد: به طور قطع تجمع توصیه نمی‌شود، اما اگر افراد باید در مراکز شلوغ و جا‌هایی که فاصله گذاری اجتماعی به طور دقیقی رعایت نمی‌شود، برای انجام کار‌های شان حضور یابند؛ باید از ماسک استفاده کنند.

جهانپور با اشاره به اینکه در حال حاضر ماسک‌های خانگی قابل تهیه است و فیلم‌های آموزشی از طریق همکاران منتشر شده است، بیان کرد:  ایران در مقایسه با کشور‌های توسعه یافته در بهترین شرایط از لحاظ تامین ماسک و اقلام حفاظتی و محلول‌های ضدعفونی قرار دارد.

او ادامه داد: کمبود ماسک و اقلام بهداشتی از آغاز اسفند به تدریج کمتر شده است و امروز در زمینه تهیه ماسک و اقلام بهداشتی در وضعیت خیلی خوبی قرار داریم.

جهانپور گفت: کمبود ماسک و اقلام بهداشتی در فروردین  امسال کاملاً نادرست است چراکه در اواخر اسفند این اقلام تامین شده بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]