جزییات پویش طرح غربالگری در تهران

[ad_1]

به گزارش شفاف، زینب نصیری  در مورد اجرای طرح غربالگری کرونا که با همکاری شهرداری تهران و ستاد کرونا در تهران انجام می‌شود، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در تهران شهرداری اقدامات موثری را در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری انجام داده است.

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران با بیان این‌که توافقی با دکتر زالی انجام شد تا از ظرفیت شهرداری تهران برای غربالگری مردم انجام شود، اظهار کرد: همچنین جلساتی با معاونین بهداشت سه دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی برگزار کردیم که قرار شد در راستای هم‌افزایی با استفاده از ظرفیت خانه‌های سلامت در ۳۵۲ محله شهر تهران اقدام کنیم.

وی با بیان این‌که پس از برگزاری این نشست بلافاصله به مناطق ۲۲‌گانه ابلاغ شد که در راستای غربالگری همه مردم تهران اقدام شود و برهمین اساس از آنها خواستیم که با محوریت خانه‌های سلامت سازوکاری پیش‌بینی کنند تا بتوانند از همشهریان غربالگری کنند.

نصیری با بیان این‌که بسیاری از مردم اطلاعات خود را در سامانه سلامت و سیب ثبت کرده‌اند اما در برخی مناطق نیاز به تماس و برقراری ارتباط با مردم وجود داشت، ادامه داد: برهمین اساس به شهرداران مناطق ابلاغ کردیم که در راستای غربالگری اقدامات لازم را انجام دهند که البته ابتکار عمل هر منطقه برای غربالگری ساکنان‌اش متفاوت است و ممکن است در یک منطقه مرکز ارتباطات ایجاد شده باشد و در یک منطقه دیگر ممکن است افراد به صورت دیگری فعالیت کنند.

وی با بیان این‌که شهرداری تهران موافقت کرد که از بانک اطلاعاتی که در اختیار دارد در راستای غربالگری استفاده کند، اظهار کرد: بخش زیادی از معلولان، افراد دیابتی و سالمندان شهر تهران که اطلاعات آنها در خانه‌های سلامت موجود بود طی روزهای گذشته توسط همکاران‌مان با آنها ارتباط گرفته شد و آموزش‌های تلفنی به آنها ارائه شد، اما پیشنهاد کردیم از آنجایی که شهرداری به این قشر کمک کرده آماده است به افراد بهبود یافته کرونا و یا خانواده‌های داغدار نیز خدمات سلامت ارائه کند و نیازهای آنها نیز از طریق افراد داوطلب برطرف شود.

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران با بیان این‌که همکاری شهرداری تهران با وزارت بهداشت برای مهار کرونا تا پایان این بیماری ادامه دارد، گفت: اما امیدواریم تا ۲۵ فروردین‌ماه سطح پوشش غربالگری شهروندان در سطح شهر تهران به نقطه بسیار مطلوب برسد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]

طراحی سایت شرکتی چیست

می دانم که یک طراحی سایت شرکتی  برداشت اول مشتری برای کسب و کار شما است. آیا ورود به سایت آسان است و محصولات و خدمات شرکت شما به وضوح نمایش داده می شود ؟ اگر نه, بازدید کنندگان از دست دادن علاقه و سایت خود را ترک, آن را نمی خواهد به وجود سایت […]