جاده‌های شش استان بارانی است

[ad_1]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

این مرکز از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.
جاده‌های چالوس و فیروزکوه دارای بارش پراکنده باران و جاده هراز و آزادراه‌های تهران- شمال و قزوین- رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.
همچنین، بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی ادامه دارد.
آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس خبر می‌دهد.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع، مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢هزار ٢٩٥شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ٦.٢درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.
سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ١٧.٨ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آزادراه تهران- شمال(قطعه یک)، واقع دراستان تهران نیز تا ۱۵ خرداد، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه‌های هوشمند، مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]