توقف قدرت تصویر

[ad_1]

تصاویر البته همواره بخشی از بازاریابی اینترنتی, آیا اینکه مستقیما قرار داده شده در آگهی درج شده در یک پست وبلاگ و یا در یک مقاله و یا بر روی یک وب سایت صفحه فرود.

روند کنونی از جمله افزایش محبوبیت از جمله سایت های رسانه های اجتماعی مانند پینترست نشان می دهد که استفاده از تصاویر در بازاریابی آنلاین را به یک نقش مرکزی; آنها دیگر در حال استفاده می شود به عنوان ساده کنسرت بربس.

پینترست

پینترست توصیف خود را به عنوان “یک visual discovery tool.” جدید کاربران پینترست بلافاصله گفت که “پین” بصری بوک مارک ها با لینک دادن به سایت اصلی که از آنها آمد. کاربران می توانند پیدا کردن پین از فقط در مورد هر چیزی در Pinterest, مکان های جذاب, صنایع دستی ایده, شراب, هنر, و بیشتر.

با بیش از 70 میلیون کاربران پینترست موجب شده است کارشناسان بازاریابی به نگاه فروتن تصویر در یک راه جدید – به عنوان یک نهاد است که می تواند غرق شدن یا شنا کردن قبل از پر جنب و جوش و به طور مداوم در حال رشد مخاطبان است.

Instagram

Instagram یک برنامه است که حدود 100 میلیون نفر از مردم استفاده از به ارسال عکس از کاری آنها فقط ساخته شده برای شام از ماچو پیچو افزایش آنها فقط به پایان رسید و یا از خود بچه گربه شایان ستایش بازی در برف.

جیمی الیور, تحسین, انگلیسی, آشپز است و به دنبال آن بیش از 400 ، 000 Instagram کاربران در حالی که بن و جری دیدم پتانسیل Instagram به عنوان یک ابزار تبلیغاتی معرفی خود Scotchy Scotch اسکاچ عطر و طعم وجود دارد مستقيم به مخاطبان از تقریبا 10 میلیون کاربر.

BuzzFeed

Buzzfeed جذب حدود 40 میلیون بیننده – و آنها بیشتر بینندگان از خوانندگان – در هر ماه. این پر جنب و جوش و اغلب مسخره سایت منتشر خبری در راه خود را با استفاده از عناوین مانند لطفا نمی شود مثل این بچه و کمپرسی کسی که با یک Instagram Hashtag اجازه دادن به تصاویر داستان در هر پست با متن گرفتن صندلی عقب.

Buzzfeed ایجاد کرده است که جامد است و در حال گسترش بازار به صورت کوتاه, اخبار, پست های که در آن تصاویر تسلط.

وبلاگ Tumblr

وبلاگ Tumblr به افزایش است; در سال 2013 آن را دیدم یک نرخ رشد 74%. هیپ سایت که در آن هنر در دیدار مواد غذایی در دیدار عکاسی و طراحی مطابق با شوق و شعف وبلاگ Tumblr خود را باز می کند اسلحه به نوشتار-تنها از مطالب تصاویر و مطلب هر چند ترافیک آن تمایل دارد تا حد زیادی رانده شده به تصویر مرتبط با محتوا است.

کسب و کار با استفاده از این سایت های رسانه های اجتماعی (که 5 محبوب ترین در امریکا) برای ایجاد وبلاگ با بصری و اطلاعاتی درخواست تجدید نظر و همچنین با فریبنده پست که به اشتراک گذاشته شده ،

Facebook

Facebook به نظر می رسد که بدل به ایجاد فضای آنلاین و جایی که جریان اصلی در تمام سنین اویختن-هر چند این است که به وضوح نشان می دهد که این نیروگاه است را نادیده گرفته و در اینترنت بازاریابی استراتژی.

تصاویر در قالب عکس, کلید برای ایجاد یک موفق post on Facebook. Kissmetrics به ما می گوید که موارد که شامل عکس ها حساب برای 93 درصد از محبوب ترین پست در سایت.

بازاریابی اینترنتی است که در مورد بسیاری از چیزهایی که درست در همان زمان به طور فزاینده ای با تمرکز بر جفت شدن و موجز, جاذب, متن با تصاویر است که توجه.

آیا یک رستوران تصمیم می گیرد به جلو و پشت پرده در مورد چگونه آن را امضا غذاهای آماده یا ناشر کتاب با تمرکز بر نشان دادن خوانندگان از کجا و چگونه یک نویسنده زندگی با استفاده از تصاویر در راه حق است که در حال حاضر به یک جزء اصلی از بازاریابی اینترنتی موثر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]

طراحی سایت شرکتی چیست

می دانم که یک طراحی سایت شرکتی  برداشت اول مشتری برای کسب و کار شما است. آیا ورود به سایت آسان است و محصولات و خدمات شرکت شما به وضوح نمایش داده می شود ؟ اگر نه, بازدید کنندگان از دست دادن علاقه و سایت خود را ترک, آن را نمی خواهد به وجود سایت […]