توسط Facebook بازاریابی انتخاب اشتباه برای کسب و کار شما?

[ad_1]

این رسمی است. بیشتر مردم در حال حاضر بازدید Facebook روزانه از گوگل. اگر آن را ندارد, دلار بازاریابی خود را نشستن و گرفتن اخطار از من نمی دانم چه خواهد شد. اما Facebook عظیم محبوبیت به علاوه بزرگ برای ما صاحبان کسب و کار مناسب است ؟ این به آن معنا است که ما می تواند همه را فراموش کرده ام در مورد خود صفحه گوگل رتبه بندی و پرداخت پستها در طول کمپین کلیک کنید و فقط تمرکز تمام تلاش های بازاریابی خود را در Facebook و شبکه های اجتماعی است ؟ نه خیلی سریع. قبل از اینکه شما کشیدن پلاگین بر روی فعلی خود را تلاش های بازاریابی اجازه دهید نگاهی نزدیک تر اینکه آیا یک Facebook کمپین بازاریابی است که حق را برای کسب و کار شما.

با هر نوع از تبلیغات و یا بازاریابی اولین چیزی که شما رو به درک مخاطبان هدف خود را. وجود دارد بسیاری از انواع مختلف کسب و کار در جهان است. آنها را به عنوان بسیاری از اشکال و اندازه به عنوان شما می توانید تصور کنید. هر کدام با منحصر به فرد خود را در بازار هدف و پایه مشتری. یکی از بزرگترین عوامل برای موفقیت در جذب مشتریان مناسب درک است که آنها جایی که آنها هستند و چه می خواهند.

در اینجا یک مثال بزرگ است. روز دیگر یک لوله کش تماس با من در مورد قرار دادن با هم یک Facebook کمپین بازاریابی. او می خواست به شدت با استفاده از Facebook و Twitter برای جذب مشتریان جدید و ایجاد مشتری خود را پایه. برای تلفن های موبایل مانند برنامه کامل درست است ؟ شاید نه.

شبکه های اجتماعی در حال راه های زیادی برای ترویج کسب و کار و محصولات است که مردم به طور طبیعی هیجان زده مورد استفاده در تکرار پایه و اساس. این امر می تواند بزرگ به مردم “دنبال کنید” و یا “مانند” جدید خود را, کافی شاپ, اما شما می توانید تصور کنید هر کسی پمپ – هیچ جناس در نظر گرفته شده – در مورد لوله کشی جدید خدمات خود را ارائه شده است ؟ و یا می تواند شما را تصور کنید که مردم دوباره به tweeting در مورد اطلاعات جدید خود را, بهداشت دهان و دندان نخ ؟

وقتی که می آید به بازاریابی و مردم در مورد مراقبت از آنچه را که آنها در مورد مراقبت. نه آنچه که شما در مورد مراقبت. و آنها را هیجان زده در مورد چیزهایی که آنها واقعا دوست دارم. جمله های بسیار جذاب جدید ساندویچ که رستوران خود را ارائه شده است در 50% برای هر کسی که اشاره به آخرین صدای جیر جیر. آنها نمی مورد نیاز خود را به سیستم سپتیک backwashed با برخی از جدید هذلولی زهکشی پمپ.

وجود دو عنصر کلیدی در ارزیابی اگر رسانه های اجتماعی بازاریابی مناسب برای کسب و کار شما. برای اولین بار است که محصول یا خدمات شما چیزی است که مردم اغلب استفاده از یک تکرار پایه و اساس. دوم آن که هر گونه شایعه و یا sex درخواست تجدید نظر است که مردم می توانند در مورد هیجان زده? به عبارت دیگر آیا شما فروش چیزی است که مردم واقعا تمایل و می خواهید برای خرید. و یا آن را یک محصول یا خدمات است که آنها ترجیح می دهند به صرف پول خود را در, اما مجبور به ضرورت می باشد.

نمونه های زیادی از کسب و کار است که واقعا می تواند به نفع از بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند, کافی شاپ ها, موسیقی, گروه, مرسوم, مد روز, رستوران, جدید, رمان, و پست الکترونیکی سفارش کیک های شکلاتی.

برخی از کسب و کار که ممکن است وحشتناک مناسب هستند خانه های مراسم تشییع جنازه و لوله کش و پاک کردن صحنه جرم و امکانات مراقبت های فوری. در حالی که این همه خدمات مهم مردم استفاده از آنها را زمانی که آنها واقعا به آنها نیاز دارید. احتمالا بیش از حد بسیاری از مردم در متن پیام دوستان خود را در مورد سرد جدید کفن که فقط باز و چگونه آنها نمی توانید صبر کنید تا آن را امتحان کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]

طراحی سایت شرکتی چیست

می دانم که یک طراحی سایت شرکتی  برداشت اول مشتری برای کسب و کار شما است. آیا ورود به سایت آسان است و محصولات و خدمات شرکت شما به وضوح نمایش داده می شود ؟ اگر نه, بازدید کنندگان از دست دادن علاقه و سایت خود را ترک, آن را نمی خواهد به وجود سایت […]