تازه‌ترین رتبه‌بندی ثروتمندان جهان

[ad_1]

به گزارش شفاف، نشریه فوربس طبق روال گذشته اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرد که بر این اساس و تا پایان ماه مارس، جف بزوس موفق شد بار دیگر به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شود. در حال حاضر ۴۲ فرد با ثروت بالای ۲۰ میلیارد دلار در جهان وجود دارند و برای قرار گرفتن در بین ۱۰۰ فرد ثروتمند جهان باید دست کم ۱۳ میلیارد دلار ثروت داشت.

در ادامه با ثروتمندترین افراد جهان آشنا می شوید:

۱-جف بزوس

ثروت تا پایان ماه مارس: ۱۱۶.۹ میلیارد دلار

تابعیت: آمریکایی

۲- بیل گیتس

سمت شغلی: بنیان گذار شرکت مایکروسافت

ثروت تا پایان ماه مارس: ۹۹.۹ میلیارد دلار

تابعیت: آمریکایی

۳- برنارد آرنو

سمت شغلی: مدیرعامل برند لوئی ویتون

ثروت تا پایان ماه مارس: ۹۱.۶ میلیارد دلار

تابعیت: فرانسوی

۴- وارن بافت

سمت شغلی: مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری ” برک شایر”

ثروت تا پایان ماه مارس: ۷۰.۹ میلیارد دلار

تابعیت: آمریکایی

۵- لری الیسون

سمت شغلی: مدیرعامل شرکت نرم افزاری اوراکل

ثروت تا پایان ماه مارس: ۶۲.۴ میلیارد دلار

تابعیت: آمریکایی

۶- آمانسیو اورتگا

سمت شغلی: مدیرعامل برند زارا

ثروت تا پایان ماه مارس: ۶۰.۹ میلیارد دلار

تابعیت: اسپانیایی

۷- میشل بلومبرگ

سمت شغلی: مدیرعامل بنیاد بلومبرگ

ثروت تا پایان ماه مارس: ۵۸.۷ میلیارد دلار

تابعیت: آمریکایی

۸- مارک زاکربرگ

سمت شغلی: بنیان گذار فیس بوک

ثروت تا پایان ماه مارس: ۵۸.۲ میلیارد دلار

تابعیت: آمریکایی

۹- استیو بالمر

سمت شغلی: از سهامداران مایکروسافت

ثروت تا پایان ماه مارس: ۵۵.۵ میلیارد دلار

تابعیت: آمریکایی

۱۰-فرانسواز بتنکوق

سمت شغلی: مدیرعامل برند اورئال

ثروت تا پایان ماه مارس: ۵۳.۱ میلیارد دلار

تابعیت: فرانسوی

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]