بوش و پیستون از قطعات داخل سیلندر میباشد

علت متداول دیگری كه به جهت این كار وجود دارد انبساط بیش از ترازو پیستون در محل خروج دود هست البته این حالتی عمده در سیلندرهایی واقعه می افتد كه بر بر روی دهانه خروجی آن‌ها پل زده شده میباشد . در این وضعیت پیستون از تعدادی محل بطور عمودی و از به دور تا دورش در گیر گرفتگی و گیر كردن در باطن سیلندر شده میباشد . شکافدار : که از دوشکاف عمودی و افقی تشکیل شده میباشد . ادله همین مسئله هم ممانعت از لرزش موتور است. در همین حالت تاج پیستون صدمه چشم میباشد و دلیل آنهم وارد شدن ذرات خاك و شن و نظایر آن بداخل موتور هست كه بیت پیستون و سر سیلندر قرار گرفته و خرد شده می باشد . وقتی مشكلی این چنینی پیش می آید مورد قضیه با در این میباشد كه بتوانم منشا بروز این براده ها و قطعات ریز وارد شده به داخل محفظه احتراق را پیدا كنیم در ضمن مارتل موتور را هم بایستی باز كرد و تمامی ذرات خرده ریز موجود در آن را تمیز كرده و شستشو داد تا مجدد بعد از آن از تعمیر موتور همین مشكل مجددا پیدایش نكند. به این استدلال می باشد كه معاینه ظریف پیستونها می تواند به مكانیك ها كمك كند كه مبداء بروز اشكال در موتور و یا این که تنظیم نبودن موتور را بتوانند تشخیص دهند. برای آنالیز عملكرد كار موتور و اینكه شرایط كاری آن چطور است و آیا مشكلی دارااست و یا این که در آتی در گیر مشكلی خواهد شد یا خیر روشهای مختلفی وجود دارااست یكی از این شاخص ها چگونگی موقعیت پیستونهاست . اهمیت تعبیه کردن یک مکانیزم تغییر و تحول دهنده زاویه ورقه پشت پیستون ها می توان حجم جا به جایی یک پمپ را تغییر و تحول داد. وقتی پیستون در نقطه مرگ بالایی یا پایینی متوقف می شود و سپس در جهت عکس به حرکت در می آید بار وارد به یاتاقان را تغییر می دهد. در صورت بالا فشار ناشی از احتراق سبب ساز می شود که پیستون در اکنون حرکت به سمت بالا زمانی به نقطه مرگ بالایی نزدیک می شود اندکی به طرف راست کج شود.در سرانجام سر پایینی تراز فشار گیر اهمیت حیاتی جداره سیلندر تماس پیدا می کند.پس از آنکه پیستون از نقطه مرگ بالایی گذشت،صاف می شود.در همین هنگام مرحله فشار گیر اساسی به طور تمام با جداره سیلندر تماس پیدا می کند.این تماس نوعی کار روبشی است که زدن پیستون را به حد اقل می رساند.در عاقبت همین عمل موتور آهسته تر عمل می کند و استمرار پیستون ارتقاء پیدا می کند.زدن پیستون به طور معمول فقط در موتور های کهنه ای مشاهده می شود که جدار سیلندر های آن‌ها ساییده شده و دامنه پیستون آن ها ساییده و یا شکسته شده است. باید اعتنا دوچندان به عمل آورد كه چنانچه سر سیلندر تراش می رود چون گزیده ولو اندك از ضخامت آن كم می وشد سبب كم شدن محیط احتراق و بالا رفتن نسبت تراكم موتور شده و می تواند مشكلات عدیده ای را در پی داشته باشد كه یكی از آنان گرم شدن بیش از میزان موتور میباشد هر چند در این شرایط عجله موتور نیز بالا می رود البته به مشكلات بعدی اش و خساراتی كه ببار می آورد نمی ارزد . این مشكل می تواند به عامل نشت مایع خنك كننده ازواشر سر سیلندر باشد كه منجر وارد شدن آن به درون گوشه و کنار احتراق شده و همین امر باعث شكنندگی آلومینیم و در غایت ترك برداشتن آن می شود . درصورتیکه علت پیدایش این مشكل بخاطر یاتاقان سر بزرگ شاتون بوده باشد لازم میباشد كه بیرینگهای میل لنگ و بخش های نشت بندی كننده آن را بده بستان نمائید. ارتفاع شاتون در این گونه پیستونها متوسط است. کم بودن کشیدگی حلقه ، شکستگی یا ساییدگی حلقه ها و ساییدگی جدار سیلندر می تواند سبب ساز تولید همین دسته صدا شود . همه پیستون های موجود در سیلندرهای یک موتور می بایست از حیث میزان و بعدها و وزن یک عدد باشند تا در عملکرد آن‌ها اختلاف کیفیت یا دوران ایجاد نشود. امروزه در خودرو های سواری، از پیستون های آلومینیمی، به عامل سبکی و انتقال حرارت بهتر، استفاده می گردد، که به دو شیوه ریختگی یا این که آهنگری ساخته می شوند. علت اساسی همین گرم شدن بیش از اندازه هم آن هست كه یا ادغام سوخت و هوا خیلی رقیق هست و یا این که اینكه اشكالی در كار سیستم خنك كننده موتور پدید آمده است. علل اساسی بروز همین مشكل آن هست كه یا سوخت تزریقی به موتور بیش از اندازه رقیق بوده هست ، یا شمع های موتور از نوع خیلی گرم انتخاب شده اند و یا اینكه سیستم جرقه موتور زودتر از موعد ضروری کار می كند ( یعنی آدوانس هست ) و یا این که اینكه نسبت تراكم به تناسب اكتان سوخت ، خیلی بالاست و یا ابدا موتور مشكل كلی گرم شدن را دارد. علت اهمیت به وجود داخل شدن این مشكل ؛ گرم شدن پرسرعت و بیش از ترازو ، تزریق سوخت رقیق و یا این که داغ بودن بیش از اندازه گونه شمع ها است. از طریق معاینه، پیستونهای كاركرده و كهنه می توان داده ها ارزشمندی را از موقعیت كاركرد موتور كسب كرد و در اختیار مكانیك ها قرار بخشید تا خوب تر بتوانند به تعمیر و نگهداری پیستون در فوتبال چیست موتور بپردازند. ولی پیستونهای چدنی بدنه بزرگتر و سنگینتری دارند و در برخی از خودروهای دیزلی لبریز قدرت از آن ها بهره میگیرند. زمانی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به داده ها بیشتری در رابطه اساسی فروش پیستون nfu وب وب سایت خویش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مشابه

تحلیل کارشناسی درب های ضد سرقت ارزان

در ابتدا باید عرض کنیم که درب های ضد سرقت ارزان قیمت با درب های بازاری کاملا متفاوت هستند و باید بدانید که درب ها از نظر وزن، ضخامت چهارچوب، کیفیت رویه و یراق الات تقسیم بندی می شوند که در ادامه به تحلیل درب های چینی، ایرانی و ترک خواهیم پرداخت. درب ضد سرقت […]

سفارش لباس گربه سیاه در قزوین با قیمت مناسب

سفارش لباس گربه سیاه در قزوین با قیمت مناسب   برای خرید لباس گربه سیاه در قزوین نیازی نیست که به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید بلکه می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. در صورتی که قصد دارید لباس گربه سیاه سفارش دهید می توانید با خرید از سایت ما آن […]