به همین دلیل است که من در رستوران مشکل ؟

[ad_1]

آخرین رستوران است که من برای یک سال و نیم یک شکست بود.

من می توانم این را به محل, طراحی داخلی, طراحی خارجی ناخوشایند مشتریان و یا مشکل اما با نگاهی به گذشته به دنبال بازگشت من در محل اشتباه در زمان اشتباه است. نه اشتباه بخشی از گلاسکو یا اسکاتلند. نه اشتباه بخشی از شهر است اما در اشتباه بخشی از رستوران.

من باید پرداخت توجه بسیار زیادی به آشپزخانه. من انرژی متمرکز شده بود در کارکنان نوار و دکور. من باید پرداخت توجه بسیار زیادی به مواد غذایی است. کیفیت و کمیت غذاهای.

اگر من تا به حال قرار داده که تلاش های زیادی را در آشپزخانه به عنوان من تا به حال قرار داده و به عملکرد رستوران, وب سایت, کارکنان, دکور, اگر من تا به حال قرار داده است که به آشپزخانه, مزه, مواد غذایی, تماشای غذایی ایجاد دستور العمل های جدید شاید من شانس بهتر است.

مطمئن شوید که هر چیزی که رفت از آشپزخانه که شد زنبورها زانو گرفتن به مقابله با منوها و مواد غذایی در حال گسترش سلیقه بود چیزی که به انجام است. ایجاد وزوز در مورد مواد غذایی است که آنچه که من باید انجام داده اند. من در جای اشتباه و نه در خارج بلکه در داخل است. توصیه من به هر کسی که دارای یک رستوران در مشکل…دریافت در آشپزخانه و شروع به کار. اگر شما پخت و پز “هیجان”, کسی که ندارد! درخواست مشتریان به عنوان آنها در حال ترک “چه غذایی دوست دارید؟” حق دریافت نظرات انتقادی ،

“خوب” یا “عالی”.. هیچ “فوق العاده! من به عقب خواهد بود” همان چیزی است که شما نیاز به شنیدن.

یک آشپزخانه پورتر به من گفت: چند سال پیش “این مهم ترین محل در رستوران”. او با اشاره به بن! مهم ترین محل!? این است که در آن مواد غذایی می آید و اگر آن را به اندازه کافی خوب نیست. فکر می کنم در مورد آن. مردم گرسنه هستند و آنها باید تمام مواد غذایی است. اگر مواد غذایی بزرگ است و سپس صفحات را دوباره تمیز کنید.

در یکی دیگر از رستوران من در ادینبورگ سر آشپز از من خواست که من فکر کردم مهم ترین فرد در کسب و کار.

گفتم من بود. پس از همه, من آن را نگه داشته همه با هم! من پس از نگاه و پرداخت کارکنان! چگونه اشتباه من بود. آشپز ترین ذاتی البته به این دلیل که غذایی به بهتر از A1.

در جای مناسب در رستوران. بود در او ،

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]

طراحی سایت شرکتی چیست

می دانم که یک طراحی سایت شرکتی  برداشت اول مشتری برای کسب و کار شما است. آیا ورود به سایت آسان است و محصولات و خدمات شرکت شما به وضوح نمایش داده می شود ؟ اگر نه, بازدید کنندگان از دست دادن علاقه و سایت خود را ترک, آن را نمی خواهد به وجود سایت […]