برخی از نقاط در نظر گرفته شود در حالی که ایجاد یک هویت نام تجاری

[ad_1]

شما تا کنون فکر که چرا شما نیاز به توجه مناسب و مراقبت در حالی که ایجاد یک نام تجاری طراحی برای شرکت شما. ایده این است که نام تجاری خود را طراحی باید ارتباط در مورد کسب و کار شما. هویت سازمانی خود را باید متفاوت و منحصر به فرد ساده و اصلی است. آن است که تنها تمایز خود را طراحی و آن را با نام تجاری خود را باقی می ماند در ذهن مشتریان است. بنابراین فکر می کنم در مورد روند که ترک ابدی تصور و هویت خود را مشتری مغز است. در اینجا بسیاری از چیزهایی که ما نیاز به فکر می کنم به یک طراحی خوب است.

اولین گام این است که به نگه داشتن آن ساده است. شما را در پیدا کردن بسیاری از پیچیده تجاری طرح خواهد بود که بسیار جذاب است. اما بدون استفاده از وجود دارد از داشتن یک نام تجاری است که مشتریان خود را نمی خواهد بود قادر به درک و یا نمی تواند ایده پشت آن است. بعد از مدتی آنها را فراموش می برند. ساده مارک اقامت طولانی تر در ذهن به طوری که هر زمان که مشتریان خود را که نیاز به خدمات خود را, آنها را به شما آمده است که انگیزه اصلی بعد از همه. بنابراین به این فکر قبل از نهایی آن به دلیل پیچیدگی آن را دشوار برای رسیدن به هدف خود را به اهداف.

دوم رنگ است که همیشه برگ عمیق تر تاثیر در ذهن مردم است. رنگ بیانگر معانی مختلف و همه چیز. برای مثال اگر شما در پیدا کردن رستوران با نام تجاری در رنگ قرمز است که پس از آن باعث می شود شما احساس می کنید گرسنه است. مانند رنگ و شکل خود را با نام تجاری طراحی نیز به همان اندازه مهم است. شکل نیز منتقل بسیاری از معنی است. به عنوان مثال یک دایره را به شما احساس بودن در یک جامعه; یک مثلث شاید شما ساختار قدرت و استحکام یک احساس امنیت و منطق است. این چیزها بسیار دقیقه همه چیز اما باید در نظر گرفته شود در حالی که ایجاد یک نام تجاری طراحی شده است.

عامل مهم دیگر است, خوانایی بیشتر اوقات مردم نمی خواهد به صرف مقدار زیادی از زمان فقط به درک آنچه با نام تجاری خود را می گوید. یکی نیست به آنها را می خواهید به آن را کشف کردن چه می گویند. آنها باید درک کنند که آن را به سرعت. بنابراین نگه داشتن, تمیز, فونت. ما اغلب چشم پوشی مهم ترین جنبه های مقیاس پذیری. تصمیم گیری در تمام جنبه های مهم است که چگونه نام تجاری خود را باید با استفاده از هر دو در رسانه ها و اندازه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

گیربکس داغ!!!!

گیربکس داغ!!!! بالارفتن حرارت گیربکس و روغن موجود در آن در مراحل اولیه مشکلی ایجاد نمی‌کند اما پس از چند ساعت که گیربکس به کار خود ادامه می‌دهد، دما روغن  تا حد قابل توجه افزایش می‌یابد. این گرمای زیاد  باعث فشارآمدن بر سوپاپ‌های کنترل فشار می‌شود. در مجموع افزایش دما باعث ایجاد اختلال در کار […]

پیشگیری از روغن ‌سوزی ماشین چگونه است؟

پیشگیری از روغن ‌سوزی ماشین چگونه است؟ اگر اطلاعات کافی درباره قطعات و کارکرد بخش‌های مخلتف خودرو داشته باشید، به‌ندرت به دردسر خواهید افتاد. پس بهتر است که حواس‌تان به اموری مانند تنظیم و بررسی روغن موتور و پیشگیری از روغن‌سوزی هم باشد. روش‌هایی وجود دارد و نکته‌هایی در میان است که به شما کمک […]