آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , حوادث جاده‌ای , اورژانس ,

برخورد مرگبار M.V.M با دیوار تونل + تصاویر

[ad_1]

به گزارش شفاف، ساعت 7:20 صبح امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری در آزادراه پردیس، ورودی تونل دوم، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 26 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته محمدرضا مسعودی؛ رئیس ایستگاه 26 آتش‌نشانی تهران، خودروی سواری M.V.M حین حرکت در آزادراه پردیس، به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل جاده به شدت با دیوار ورودی تونل دوم در آزادراه پردیس برخورد کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه، سرنشین خودرو (مردی 35 ساله) داخل اتاقک متلاشی شده و درهم پیچیده این وسیله‌نقلیه گرفتار شده و به سختی دچار مصدومیت و جراحات شد.

رئیس ایستگاه 26 آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن‌سازی کردند، با استفاده از تجهیزات نجات و برش قسمتهایی از بدنه خودرو، این سرنشین را از داخل خودرو بیرون آورده و تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه مرگ وی توسط عوامل اوژانس تائید شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , حوادث جاده‌ای , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , حوادث جاده‌ای , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , حوادث جاده‌ای , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , حوادث جاده‌ای , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , حوادث جاده‌ای , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث , حوادث جاده‌ای , اورژانس ,

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]