با دستور نخست وزیر فرانسه، لوشامپیونه هم نیمه تمام ماند/ سرنوشت مبهم لیون و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

[ad_1]

به گزارش شفاف، مطابق اعلام ادوارد فیلیپه نخست وزیر کشور فرانسه، به منظور مهار شیوع کرونا، تمام رویدادهای ورزشی این کشور تا ماه سپتامبر لغو خواهند شد و هیچ مسابقه‌ای حتی پشت درهای بسته و بدون تماشاگر هم برگزار نخواهد شد. این در حالیست که قرار است از روز 11 می (22 اردیبهشت) فاز دوم مبارزه با کرونا در فرانسه آغاز شود و از شدت سختگیری‌ها و محدودیت‌ها کاسته خواهد شد.

به این ترتیب لیگ دسته اول فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) هم که در تاریخ 13 مارس (23 اسفند 98) به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده بود، نیمه تمام خواهد ماند. در حال حاضر پس از گذشت 28 هفته از لوشامپیونه پاری‌سن‌ژرمن با 71 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های مارسی با 56 و رن با 50 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

مسئولان فوتبال فرانسه‌ها امیدوار بودند که از روز 17 ژوئن (28 خرداد) فصل را از سر بگیرند و تا روز 25 جولای (4 مرداد) آن را به پایان برسانند اما با دستور جدید نخست‌وزیر، این اتفاق محقق نخواهد شد. فرانسوی‌ها تا روز 25 می (5 خرداد) مهلت داشتند به یوفا اعلام کنند که می‌خواهند رقابت‌های‌شان را به پایان برسانند یا قصد نیمه تمام گذاشتن آن را دارند. با این حال آنها تصمیم خود را مبنی بر نیمه کار گذاشتن لیگ اتخاذ کرده‌اند.

با تصمیمی که در مورد لوشامپیونه اتخاذ شده مشخص نیست که تکلیف نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان چه خواهد شد. تیم لیون فرانسه هنوز بازی برگشت خود با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی را انجام نداده و پاری‌سن‌ژرمن به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرده و به هر حال در یکی از دو بازی رفت و برگشت باید در پاریس میزبان باشد.

 

هنوز سازوکار معرفی احتمالی قهرمان فصل و نمایندگان لوشامپیونه برای لیگ قهرمانان و لیگ اروپای فصل آینده و همینطور تیم‌های سقوط و صعود کننده مشخص نشده است.

لوشامپیونه پس از لیگ‌های اردویژه بلژیک و ژوپیلر هلند، سومین لیگ معتبر فوتبال اروپاست که به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام می‌ماند.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]

طراحی سایت شرکتی چیست

می دانم که یک طراحی سایت شرکتی  برداشت اول مشتری برای کسب و کار شما است. آیا ورود به سایت آسان است و محصولات و خدمات شرکت شما به وضوح نمایش داده می شود ؟ اگر نه, بازدید کنندگان از دست دادن علاقه و سایت خود را ترک, آن را نمی خواهد به وجود سایت […]