اگر آن راه می رود مثل یک اردک و صدا مانند یک اردک از آن یک علامت تجاری

[ad_1]

بر خلاف اختراعات و کپی رایت این موضوع است که صرفا محدود به قانون علائم تجاری محدود نمی شود وجه موضوع است. به جای یک علامت تجاری تعریف شده است با آنچه در آن می کند نه با آنچه در آن است. وجود علائم تجاری ثبت شده برای همه چیز از جمله رنگ و بوی حرکات برای تلفن های موبایل personae عکس محصول طرح بسته بندی محصول, طرح های معماری (داخلی و خارجی) و دیگر چیزهایی است که نمی توان به راحتی طبقه بندی شده است. این است زیرا هر یک از این چیزها می تواند به شناسایی در ذهن مصرف کنندگان با یک منبع منحصر به فرد از محصولات یا خدمات خود را در راه همان است که سنتی علائم تجاری (به عنوان مثال کلمات و آرم) هستند. هنگامی که شما می بینید رنگ قرمز برجسته برجسته در یک آگهی برای مثال شما می دانید که این یک تبلیغ برای T-Mobile. همان می رود برای یک ماهی خاص شکل ترقه سه نکته سنج صدا از برخی شبکه تلویزیونی بسته بندی خاص قطره کوچک از شکلات و یک مارمولک سبز “سخنگو” برای یک شرکت بیمه.

“یک علامت تجاری به عنوان یک علامت تجاری می کند” مبالغ تا قانون تعریف آنچه می توان به عنوان یک علامت تجاری است. تقریبا هر چیزی که مصرف کنندگان بر این باورند تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد و یا با اجازه از یک منبع واحد (به عنوان مثال یک شرکت یا نهاد دیگری) است که با تعریف یک علامت تجاری است. مهم نیست که مصرف کنندگان نمی دانند که نام منبع اما تنها که آنها می دانند که هر زمان که آنها را به یک محصول و یا خدمات تحمل علامت تجاری آنها بر این باورند که این محصول یا خدمات نشات گرفته از یک منبع مشترک یا مرتبط با منبع دیگر از جمله همین مارک محصولات و خدمات.

قانون علامت تجاری را هدف این است که برای محافظت از مصرف کنندگان از سردرگمی منبع کالا و خدمات است. به عنوان بازاریابی مدرن تر می شود پیچیده و خلاق از نظر راه آن به دنبال تمایز محصولات و خدمات در بازار, علامت تجاری, قانون تکامل می یابد به شامل این نوع جدید از منبع شناسه. وجود دارد یک زن و شوهر از مهم چک در این گسترش که قانون تحمیل می کند به منظور حفظ رقابت عادلانه و قوی و به اطمینان حاصل شود که علائم تجاری نیست قدم به خاک اختراعات و کپی رایت.

اولین دکترین حقوقی قرار می دهد که محدودیتی در علامت تجاری موضوع است که قابلیت دکترین. این مانع چیزی از تبدیل شدن به یک علامت تجاری آن است که اگر یک ویژگی است که می افزاید: ارزش به محصول و یا خدمات. ارزش در این زمینه می تواند به معنای توانایی این محصول را ارزانتر بهتر عملکرد محصول و حتی روانی مزایا (برای مثال یک دادگاه برگزار شد که رنگ صورتی نمی تواند یک علامت تجاری برای آنتی اسیدها به دلیل آن بود تسکین دهنده رنگ).

دوم محدودیت در علائم تجاری است که در هر چیزی است که می تواند ادراک شده توسط مصرف کنندگان به صرف پیرایش. این است یکی دیگر از راه گفت که آن را “تابع” به عنوان یک علامت تجاری است. این می تواند تا حدودی ذهنی تعیین اما شامل به عنوان مثال ویژگی های که در حال صرف تغییرات در طراحی مشترک عناصر برای یک محصول خاص (به عنوان مثال الگوهای گل در یک جعبه بافت و تی شرت گرافیک). بر خلاف ویژگی های عملکردی است که می تواند هرگز به علائم تجاری زینتی امکانات می تواند تبدیل به علائم تجاری در طول زمان طولانی و منحصر به فرد با استفاده از یک تک ،

علائم تجاری که شامل عناصر متعدد مانند طراحی محصول و بسته بندی (از جمله خدمات طراحی منحصر به فرد و متمایز فضای داخلی رستوران) اغلب به نام تجارت ، لباس تجارت که شامل طراحی یک محصول خود همیشه نیاز به شواهدی وجود دارد که مصرف کنندگان در واقع درک آن به عنوان یک علامت تجاری در حالی که لباس تجارت که شامل بسته بندی و دیگر چیزهایی که جدایی ناپذیر به یک محصول یا خدمات خود را محافظت می شود بلافاصله پس از استفاده در تجارت به عنوان طولانی به عنوان لباس تجارت است “ذاتا متمایز” (یعنی داشتن توانایی فراتر از معمول و یا معمول).

اگر شما تا به حال به خودتان پیدا کنید در Peabody هتل در ممفیس New Orleans یا سنگ کوچک و شما ببینید یک رژه اردک راهپیمایی به چشمه در مرکز لابی هتل شما خواهد شد تماشای ایالات متحده ثبت علامت تجاری شماره 3,853,633. اگر شما یک شبیه “اردک مارس” در یکی دیگر از هتل شما در حال حاضر فرض کنیم که این هتل به نحوی مربوط به هتل Peabody (و یا دیگری آن را نقض قوانین علامت تجاری). این است چگونه علائم تجاری کار می کنند. بنابراین “اگر آن راه می رود مثل یک اردک و صدا مانند یک اردک… خوب شما ایده را دریافت کنید”.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

گیربکس داغ!!!!

گیربکس داغ!!!! بالارفتن حرارت گیربکس و روغن موجود در آن در مراحل اولیه مشکلی ایجاد نمی‌کند اما پس از چند ساعت که گیربکس به کار خود ادامه می‌دهد، دما روغن  تا حد قابل توجه افزایش می‌یابد. این گرمای زیاد  باعث فشارآمدن بر سوپاپ‌های کنترل فشار می‌شود. در مجموع افزایش دما باعث ایجاد اختلال در کار […]

پیشگیری از روغن ‌سوزی ماشین چگونه است؟

پیشگیری از روغن ‌سوزی ماشین چگونه است؟ اگر اطلاعات کافی درباره قطعات و کارکرد بخش‌های مخلتف خودرو داشته باشید، به‌ندرت به دردسر خواهید افتاد. پس بهتر است که حواس‌تان به اموری مانند تنظیم و بررسی روغن موتور و پیشگیری از روغن‌سوزی هم باشد. روش‌هایی وجود دارد و نکته‌هایی در میان است که به شما کمک […]