اجازه دهید مشتریان خود را کمک به شما در تماس با محل سکونت مبتنی بر رسانه های اجتماعی

[ad_1]

تبلیغات رایگان همیشه خوب است. تنها چیزی که بهتر است تبلیغات رایگان از دهان (و یا کلمه نوشته شده است) از مشتریان خوشحال.

با محل سکونت مبتنی بر شبکه های اجتماعی است که دقیقا چه کسب و کار شما می تواند دستیابی به. آجر و ملات کسب و کار می تواند در حال حاضر جلب ترافیک پا بدون صرف تبلیغات دلار است.

آنها می توانند خیاط ویژه به مشتریان ارائه می دهد که “چک در” به محبوب محل سکونت مبتنی بر سیستم عامل مانند چهار ضلعی و یا Gowalla در گوشی های هوشمند خود را در حالی که آنها در فروشگاه و یا غذا خوردن. حتی Facebook است در شور و شوق با آن مکان ها نرم افزار. این سیستم عامل اجازه دهید مشتریان خود را به مردم در مورد تجربه خود را با کسب و کار شما. تعداد زیادی از مردم است.

با چک کردن در آنها قرار دادن کلمه در مورد کسب و کار خود را به کل شبکه خود را از دوستان است. کلمه از دهان استفاده می شود به این معنی که یک نفر می گوید فرد دیگری در مورد کیفیت تجربه آنها بود. با فن آوری های جدید و تغییرات آن را در حال حاضر ممکن است برای یک فرد به گفتن هزار نفر است.

محل سکونت مبتنی بر رسانه ها نیز می تواند عمل در قدرت پیشنهاد. شاید کسی نبود فکر کردن در مورد یک برگر آبدار قبل از در حال حاضر فکر کردن در مورد سفارش در رستوران خود را. یا شاید آنها در حال فکر کردن در مورد یک کتاب از کتابفروشی. هر مورد ممکن است قدرت پیشنهاد قوی است. به سادگی با گفتن دوستان خود و شبکه خود را به جایی که آنها هستند, آنها ایجاد یک پتانسیل بالا برای کسب و کار بیشتر.

برخی از سیستم عامل ها مانند Yelp مشتریان اجازه می دهد برای نوشتن بررسی. چند بررسی مثبت فوق العاده می تواند کمک به کسب و کار خود و توانایی به گسترش این کلمه در. زمانی که شما صحبت کردن در مورد چگونه بزرگ خود را کسب و کار است که شما صدا مانند یک رکورد شکسته. هنگامی که یک مشتری خوشحال و راضی می کند آن مشتریان بالقوه گوش دادن.

چه چیزی می تواند به یک کسب و کار را برای تشویق مشتریان به “چک در” و یا اشاره به آنها در این محل سکونت مبتنی بر شبکه? مقدار زیادی. مشتریان نیاز به یک انگیزه به طوری که آنها را که شما هستند راحت با. اگر شما یک رستوران شاید یک رایگان غذا یا آشامیدنی یا 10 درصد از یک وعده غذایی.

اگر شما یک فروشگاه خرده فروشی و شاید ارائه یک بخش خاص از محصول با تخفیف برای محل سکونت مبتنی بر رسانه های اجتماعی کاربران است. مشتریان خواهد شد توجه داشته باشید به عنوان آنها به درو مزایای.

ارائه تخفیف به یک مشتری است که ارزان تر از قرار دادن یک آگهی در روزنامه و مسلما موثر تر در صورتی که مشتری گفتن است صدها نفر از دوستان که در آن او می کند کسب و کار خود را.

با تصدیق و شرکت در این سیستم عامل از کسب و کار شما این شانس را به جای آن نام و احتمالا برخی از بررسی در مقابل هزاران نفر از مشتریان بالقوه است. که هرگز یک چیز بد است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]

طراحی سایت شرکتی چیست

می دانم که یک طراحی سایت شرکتی  برداشت اول مشتری برای کسب و کار شما است. آیا ورود به سایت آسان است و محصولات و خدمات شرکت شما به وضوح نمایش داده می شود ؟ اگر نه, بازدید کنندگان از دست دادن علاقه و سایت خود را ترک, آن را نمی خواهد به وجود سایت […]