ابزار عقب دهنده پیستون سیلندر ترمز تاپ تول – فروشگاه اینترنتی تولزآپ

وجود لقی بین سیلندر و پیستون بسیار حائز اهمیت است به طوری که باید لقی مجازی بین پیستون و سیلندر در نظر piston 250 crf گرفته شود . آنچه این بار قصد داریم مرور کنیم، ساختار داخلی انژکتورها است چرا که بار اصلی تزریق سوخت در سیستمهای انژکتوری بر دوش همین قطعه نسبتاً کوچک، پر اهمیت و گاهی اوقات گران قیمت است. اکنون سوخت توانسته از باک خود را به داخل موتور برساند اما انژکتورها نمیتوانند بدون کنترل سوخت را وارد سیلندر کنند چرا که در غیر این صورت عملاً به طور پیوسته سوخت در حال پاشیده شدن به داخل سیلندر است در حالی که تنها در لحظهای خاص و البته به میزانی خاص سوخت باید به موتور تزریق شود. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. یکی از دلایل این عملکرد غیر صحیح میتواند شل بودن تسمه تایم یا از بین رفتن دندانههای آن باشد. به این ترتیب بخش مربوط به بسته بودن انژکتور حل شده است اما اکنون زمان آن است که فرمان از ECU برای باز شدن انژکتور ارسال شود.

سپس شمع ها را ببندید و وایر مربوط به آنها را متصل نمایید. پس از فشرده شدن این مخلوط برای شروع عملیات انفجار، شمع جرقه زده و نیروی ناشی از انفجار، پیستون را به حرکت در می پیستون فیت آورد. این دقیقاً کاری است که در سیستمهای درب بازکن برقی هم انجام میشود اما در انژکتورها تمام این اتفاقات در ابعاد کوچکتری رخ میدهد. در دورهای موتور پایین و در شرایطی که فشار کاری زیادی بر روی موتور نیست، انژکتورها در زمانی بسیار کوتاه باز و بسته شده و به این ترتیب مقدار بسیار کمی از سوخت به داخل سیلندر پاشیده میشود. به این ترتیب بخشی از سوختی که از جانب پمپ به ریل سوخت فرستاده شده است مصرف نشده باقی میماند و در صورتی که راهی به بیرون پیدا نکند باعث متوقف شدن فرآیند کاری سیستم میشود چرا که پمپ دیگر نمیتواند جریان بنزین را ایجاد پیستون شاتون چیست کند. ریل سوخت به طور ساده لولهای است که بنزین از یک سوی آن وارد شده و مقداری از بنزین از سوی دیگر آن خارج میشود و بخشی از سوخت نیز بر حسب نیاز موتور برای احتراق مورد مصرف قرار میگیرد.

در شمارههای گذشته به طور مفصل در مورد سیستمهای انژکتوری و مزایای آنها نسبت به کاربراتور توضیحاتی دادهایم. اساس کار سیستمهای انژکتوری بر فشار بالای سوخت در زمان ورود به داخل سیلندر است و اصطلاح پاشش سوخت نیز از همین جا میآید در حالی که در مورد کاربراتور در حقیقت این جریان هوای ورودی به موتور بود که بنزین را با خود همراه میکرد و عملاً بنزین داخل سیلندر «ریخته» میشد به جای آنکه پاشیده شود. پیستون خودرو قطعه استوانه شکلی است که در داخل سیلندر با اتصال داشتن به شاتون حرکت رفت و برگشتی دارد.پیستون قطعه اصلی موتور است و زمان های موتور را به وجود می آورد. علاوه بر این سطح محدب لبه مماس رینگ از بروز ناپیوستگی در لایه روغن که ممکن است بر اثر فشارهای مازاد بر روی لبه رینگ و یا خمش بیش از اندازه این قطعه در حال کار صورت پذیرد جلوگیری میکند. برای این منظور به مجموعه سوپاپ یا سوزن انژکتور یک فنر متصل میشود که وظیفه دارد این مجموعه را به داخل بکشد تا در حالت عادی انژکتور بسته باشد. سیم پیچها به طور کلی با ورود جریان برق مستقیم مغناطیسی شده و مانند یک آهنربا عمل میکنند و به این ترتیب میتوانند قطعات آهنی را به سمت خود جذب کنند.

در نتیجه کار بیشتری نیز تولید میکنند. در حقیقت این انژکتورها هستند که کنترل میزان و زمان پاشش سوخت را بر عهده دارند و با فرامینی که از ECU خودرو دریافت میکنند کنترل پاشش سوخت را انجام میدهند. این سوزن در شرایط عادی سوراخ سر انژکتور را میبندد و به این ترتیب مانع از خروج سوخت پر فشار از انژکتور میشود و سوخت پشت این سوزن کوچک با فشار بالا متوقف میماند. به این ترتیب سوزن انژکتور از سوراخ انژکتور دور شده و مسیر سوراخ خروجی انژکتور باز میشود و سوخت میتواند با فشار از این سوراخ جریان پیدا کند. به یک علت کاملاً ساده چون انژکتورها با وجود اهمیتی که در چرخه سوخترسانی خودرو دارند و البته برخلاف باور عمومی، به تنهایی هیچ توانایی خاصی در زمینه پاشش سوخت ندارند. برای بسته شدن مسیر، ECU ارسال جریان الکتریکی را قطع میکند اما قطع جریان برق به تنهایی نمیتواند با سرعت لازم انژکتور را ببندد. بر روی ریل سوخت، به تعداد سیلندرهای خودرو انژکتورهایی نصب شده است (البته مدلهای تک انژکتوری در دهه ۹۰ برای مدتی کوتاه رایج شد که نمونههایی از آن را میتوان در محصولات قدیمیتر دوو دید).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات مشابه

تحلیل کارشناسی درب های ضد سرقت ارزان

در ابتدا باید عرض کنیم که درب های ضد سرقت ارزان قیمت با درب های بازاری کاملا متفاوت هستند و باید بدانید که درب ها از نظر وزن، ضخامت چهارچوب، کیفیت رویه و یراق الات تقسیم بندی می شوند که در ادامه به تحلیل درب های چینی، ایرانی و ترک خواهیم پرداخت. درب ضد سرقت […]

سفارش لباس گربه سیاه در قزوین با قیمت مناسب

سفارش لباس گربه سیاه در قزوین با قیمت مناسب   برای خرید لباس گربه سیاه در قزوین نیازی نیست که به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید بلکه می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. در صورتی که قصد دارید لباس گربه سیاه سفارش دهید می توانید با خرید از سایت ما آن […]