ابتلای مجدد 163 نفر به ویروس کرونا در کره جنوبی!

[ad_1]

به گزارش شفاف، طبق گفته مقامات بهداشتی کره جنوبی حدود 163 نفر که از بیماری کرونا بهبود یافته بودند، مجدداً به این ویروس مبتلا شدند.

پایگاه خبری “ایندیپندنت” نوشت بعد از آن که کره‌ جنوبی اعلام کرد آزمایش کرونای شمار فزاینده‌ای از بهبودیافتگان دوباره مثبت شده است، نگرانی از مصونیت نیافتن بهبودیافتگان در حال اوج گرفتن است.

بعد از اعلام ابتلا مجدد 163 نفر، به این ترتیب این احتمال نگران‌کننده شدت گرفته است که اگر یک بار به کرونا مبتلا شویم، تضمینی وجود ندارد در آینده به گونه‌ای طبیعی از آن مصون باشیم.

“که‌ون جوون-ووک” قائم‌مقام مرکز مهار و پیشگیری بیماری کره جنوبی در نشستی خبری گفت “اکنون 400 نفر از بهبودیافتگان را تحت آزمایش قرار داده‌ایم تا ببینیم اگر مصونیت یافته‌اند این مصونیت به چه میزان است.”

البته او تاکید کرد که هیچگونه شواهد عینی وجود ندارد تا نشان دهد مثبت شدن دوباره آزمایش به معنای آن است که این افراد دوباره به این ویروس مبتلا شده‌اند.

علت‌یابی برای این پدیده همچنان ادامه دارد اما به گفته مقامات ممکن است ویروس در ابتلای اول کاملاً از بین نرفته باشد یعنی باقی‌ مانده‌هایی از “RNA” ویروس نابود شده در آزمایش‌های بسیار دقیق شناسایی شده باشد.

“ژونگ نانشان” یکی از کارشناسان برجسته دستگاه تنفسی در چین نیز اوایل همین هفته همین نظریه را مطرح کرده بود.

او در نشستی خبری گفته بود ممکن است عناصری از بیماری غیرفعال‌شده در بدن بهبود یافتگان باقی مانده باشد و همین سبب شود که آزمایش کرونا دوباره مثبت شود.

پیشتر سازمان جهانی بهداشت هم اعلام کرد در حال بررسی این پدیده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

بررسی خرید وی پی ان و چگونگی عملکرد آن ها

قصد داریم موضوع وی پی ان و هر آنچه که در ارتباط با آن وجود دارد را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید و پاسخ تمام سوالات  خود را در این باره دریافت کنید. VPN و فیلتر شکن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا توسط تمامی افراد برای استفاده کردن از محیط اینترنت مورد […]

CTR چیست؟ و تاثیر آن در سئو | نرخ کلیک

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است که روی پیوند پیوند کلیک می کنند به تعداد کاربرانی که پیوند را مشاهده می کنند. این شاخص کلیدی اثربخشی در بازاریابی دیجیتال در ارزیابی تبلیغات پولی ، بهینه سازی موتور جستجو ، کمپین های ایمیل ، عناصر خاص CTA (عنصر دعوت کننده) یک وب سایت و سایر مبارزات […]