آخرین وضعیت بازگشایی مدارس

[ad_1]

به گزارش شفاف، سعید اوحدی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از طراحی و ایجاد یک شبکه اجتماعی مستقل و مخصوص دانش‌آموزان و معلمان برای آموزش مجازی خبر داد و گفت: نظر به نگرانی‌هایی که درباره امنیت اطلاعات دانش‌آموزان در آموزش مجاری، در برخی از شبکه‌های اجتماعی وجود داشت، وزارت آموزش و پرورش بر آن شد تا با هماهنگی وزارت ارتباطات نسبت به ایجاد یک اپیلکشن مستقل، پاک و سالم برای ورود و دسترسی دانش‌آموزان اقدام کند که مالکیت این اپلیکیشن در اختیار آموزش و پرورش است و به‌زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و کنترل آن، در کشور گفت: شرایط و عملکرد بسیار بهتری نسبت به بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایتالیا ، اسپانیا، فرانسه و… داشته‌ایم و ان‌شاءالله پس از دوره مدیریت بحران که هم اینک در آن به سر می‌بریم وارد دوره کنترل بحران و بعد هم مهار این ویروس خواهیم شد و البته این موضوع منوط به رفتار مردم است که تا آن زمان مقرر است دستورات ایمنی را به دقت و کامل رعایت کنند.

اوحدی با بیان اینکه هنوز شرایط برای بازگشایی مدارس مهیا نشده است، گفت: طبق پژوهش‌های صورت گرفته، درصد شیوع این بیماری از طریق مدارس بیش از 11 درصد است و لذا باید با احتیاط بسیار عمل کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به فعال شدن سامانه شاد و همچنین آموزش از طریق شبکه‌های تلویزیونی که داریم، در واقع می توان ادعا کرد که مدارس تعطیل شده اما آموزش تعطیل نشده است.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

اجاره اکسیژن ساز در سراسر ایران + قیمت و آموزش رایگان

به عنوان مثال میزان حجم اکسیژن تولیدی در محدوده بین ۰.۵ تا ۵ لیتر در دقیقه است که طراحان این اجازه را به کاربر داده اند که مقدار آن را به طور دقیق مشخص کنند. 4- اکسیژن با خلوص90-95% توسط ماسک یا نازل به بیمار انتقال داده می­شود. اغلب اکسیژن سازهای خانگی، از نوع ثابت […]

گیربکس داغ!!!!

گیربکس داغ!!!! بالارفتن حرارت گیربکس و روغن موجود در آن در مراحل اولیه مشکلی ایجاد نمی‌کند اما پس از چند ساعت که گیربکس به کار خود ادامه می‌دهد، دما روغن  تا حد قابل توجه افزایش می‌یابد. این گرمای زیاد  باعث فشارآمدن بر سوپاپ‌های کنترل فشار می‌شود. در مجموع افزایش دما باعث ایجاد اختلال در کار […]